Waar kan je meer nintendo ds spellen zien dan op bol.com of op nintendo.nl?

Ik zoek al heel lang spelletjes voor de nintendo ds, maar ik kan ze alleen als ik op google zoek op bol.com en op nintendo.nl terecht.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (8)

Als je bedoelt met videofragment. Die kun je nergens anders zien op internet.Je kunt wel naar de winkel gaan waar ze ze verkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de site ''www.rosmite.net'' kan je na registratie alle DS spellen die je wilt kosteloos downloaden. Je moet dan wel in het bezit zijn van een ACE-kaartje. Die kan je volgens mij in een elektronicazaak kopen voor 50 euro. Ook heb je dan een Micro-SD kaartje nodig, maar die zijn niet duur.
Als je toch liever originele spellen koopt moet je eens op de website van E-Plaza kijken. Daar kan je ook spellen bestellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier vind je er ook heel wat:
http://www.bartsmit.com/nintendo-ds/overzicht-games
13 jaar geleden
Ik denk dat je ook veel geluk zal hebben op een site van een gameshop bij jullie in de buurt. www.gameshoptwente.nl zit bij ons, miss woon je ook in de buurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je goedkope spellen wilt kan je terecht bij:
marktplaats.nl
ebay.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan het beste een r4 kaart zoeken op marktplaats.nl en een download programma opzoeken dat kost niet zoveel geld.
maar als je echtte games wit kan je ze online op bartsmit.nl bestellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan naar rom-freaks dat is een site waar je gratis mag downloaden.

http://www.rom-freaks.net/

Toegevoegd na 39 seconden:
je hebt wel een r4 nodig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.google.nl
www.marktplaats.nl
www.bol.com