Kan je met dj hero 2 de controller/het apparaat/ mixer van dj hero 1 gebruiken?

Ik wil graag dj hero 2 kopen want ik zie dat je nu echt kan mixen inplaats van liedjes spelen!!! Want dj hero 1 kon je alleen maar spelen snik snik......

Ik wil graag 2 kopen en ik heb 1 maar ik wil alleen de game kopen want dat bespaart geld!!!
Mijn vraag was kan je de mixer van dj hero 1 ook gebruiken op dj hero 2 als dat kan koop ik dj hero 2!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Ja ! Ik heb zelf ook de renegade versie van deel 1 en heb van deel 2 alleen de disk. Veel plezier.