Hoe kan je één stuur er bij kopen voor de wii die hetzelfde is als het stuurtje bij mariokart?

En niet zo'n stom stuurtje wat niet hetzelfde is?

Die eerste dat is het stuurtje die ik bedoel, en de tweede is het stomme stuurtje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Door gewoon een officieel WII-stuurtje te kopen van Nintendo, en niet een goedkopere kloon - die overigens in de regel net zo goed functioneert ; je moet het toch hebben van de afstandsbediening die je er in stopt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er zijn trouwens ook goedkopere klonen die er vrijwel exact hetzelfde uitzien. Vaak zitten die echter in een pakket met een tennisracket, een golfclub en een honkbalknuppel. Maar dan nog zijn ze goedkoper dan een WII-stuur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
In dit geval maakt het inderdaad niet zoveel uit, je moet gewoon de controller ergens inklikken.