Wie weet er een leuke mmorpg game die op runescape lijkt alleen dan in de toekomst?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (6)

Er zijn verrassend weinig futuristische mmorpg's, de meesten spelen in het verleden en/of een fantasiewereld net als RuneScape. Ik ken er geen echt in de toekomst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eve online.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kupang is wel grappig. Ik speel het zelf niet maar ik heb het een keer bij een vriendje gezien. Ik kan dus ook niet uitleggen hoe het gaat....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eve online
Star wars Galaxies
Anarchy Online

Spelen zich allemaal in de toekomst af. Persoonlijk weet ik wel niet of dit goeie spellen zijn want ik heb ze nog nooit gespeeld :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien Flyff? Ik heb het eigenlijk niet echt zelf gespeeld maar je kan er wel op vliegen, dus dat zal wel in de toekomst zijn. Verder misschien Maplestory, dat is wel 2d maar wel heeel leuk ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij runescape verandert het landschap soms.
Ik had een week geleden nog iets nieuws ontdekt.
Een keer was het moderner geworden.
Dus het zou kunnen dat je later een speciale runscape krijgt.
Bronnen: