weet iemand hoe je de code kan aanschaffen voor de 4 zombie mappen voor call of duty black ops?

deze mappen zijn al eens eerder uit gegeven in de call of duty world at war.
ik weet dat je de code bij call of duty black ops hardened en prestige versie krijgt, maar ik heb de normale versie.
dus weet iemand of je die code los kan kopen?

Toegevoegd na 1 uur:
Het is voor de ps3

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ja, dit hebben ze erg slim gedaan, dat ze het in de versie verkopen van hardened/prestige. Je moet dit nu dus wel kopen.

Ikzelf heb het idee dat treyarch over een paar maanden deze maps als DLC verkopen/prijsgeven. Maar dat wordt dus nog even wachten
Ook zijn er illegale manieren om er aan te komen, maar daarvoor moet je niet bij mij zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Check bij steam.
Als je Ops opstart start eerst steam, daar kan je online alles kopen wat verkrijgbaar is.
Mooie is dat als je pc ooit crasht en je inlogt weer bij steam zij zien wat je gekocht hebt en dat altijd weer kan downloaden.