Bij het spelletje farmville op facebook, hoe kom je daar aan dat briefgeld? Alleen door dat met echt geld te kopen of ook anders?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Zoals voor mij beschreven krijg je farmcash voor elk nieuw level dat je haalt. Waar je ook farm cash voor kan krijgen is het instaleren van de farmville toolbar(25 of 35 fc) deze toolbar kun je vervolgens gewoon deactiveren zodat je er geen last van hebt. Of gebruiken als je hem nuttig vind natuurlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan met speciale prijvragen meedoen (maar dan moet je heel veel gegevens invoeren). Of je moet geld uitgeven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je krijgt er ieder nieuw level 1 cash bij. En ik heb ook wel eens cash gehad uit bv een mysterie gift of bij speciale gelegenheden. Maar dat is dan nooit veel.
Als je echt cash wilt gaan gebruiken moet je het betalen met echt geld.
13 jaar geleden
Je krijgt het bij nivo verhoging, en tijdens acties (Tijdens pasen bv waren er eieren die ook farmville cash opleverden)