wie weet er een leuke online game voor meisjes waarbij je bijv. je eigen aan kan kleden en met elkaar kan chatten?

ik heb voor dit onderwerp gekozen omdat ik online games altijd kei leuk vind. oh-ja, nog een tip: habbo vind ik verschrikkenlijk;P
dat je dat maar weet:D

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.9K

Antwoorden (3)

IMVU!
www.imvu.com

IMVU is een chatprogramma waar je je eigen (3D!) avatar kan maken.
Hiermee kan je chatruimtes in waar je andere mensen kan ontmoeten. Je kan ook je eigen chatruimte maken.
Elke gebruiker kan ontwerper worden (dit is alleen vrij lastig om te doen), dit zorgt ervoor dat er belachelijk veel kleren, kapsels, accessoires, huisdieren, huizen, etc. zijn.
Er zijn nog niet zoveel Nederlandse gebruikers, maar nu de software en de website naar het Nederlands vertaald zijn zullen de aantallen vast snel groeien; wereldwijd zijn er al meer dan 40 miljoen IMVU gebruikers.

Toegevoegd na 1 dag:
Ook erg leuk (en misschien beter geschikt voor jongere gebruikers): Neopets! www.neopets.com

Hier kan je één of meerdere huidieren nemen (Neopets) waarmee je gevechten kan houden, je kan ze aankleden, een huis voor ze bouwen, je kan zelfs een winkel beginnen. En er zijn nog veel meer mogelijkheden.
Ook zijn er honderden spelletjes die je kan spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://nl.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=9050532
dit is een forum site, maar wel als model. (ook klikspel, voor de modelacties)

voor als je wat kinderlijker zoekt
http://www.barbiegirls.com/

meer kan ik er atm niet vinden
succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie link. Zegt mijn zusje...