ik heb altijd het gevoel dat er iemand naar me kijkt ik zie hem soms stan en dan is hij weer weg ik hoor soms ook een ijzige gil is dit een geest?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe ziet hij eruit dan, hoe is hij gekleed, waar staat hij dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij is lang met bruin haar en blauwe ogen en kijkt altijd bezorgt.
hij heeft altijd een spijker broek aan met een T-shirt.
en hij staat meestal voor me of naast me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OK, praat hij ook tegen je, of gilt hij alleen?
Ben je bang voor hem?
Kan je hem aanraken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neej hij gilt alleen ik ben ook niet bang voor hem en als ik naar hem toe loop is hij weg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vraag eens aan hem wat hij wil. Heb je het gevoel dat je hem kent, echter uit een heel ver verleden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ken hem niet.

Antwoorden (13)

Nee, want geesten bestaan niet.
Als je denkraam iets niet weet of kan verklaren en je bent bijgelovig, dan kan iemand zo'n ervaring als 'geest' bestempelen. In werkelijkheid is 't iets anders, bijv. overspannen zijn, een bepaalde ziekte, etc.

Toegevoegd na 1 minuut:
Be positive, kijk bijv. naar mijn avatar en andere leuke zaken en loop negatieve zaken uit de weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je zelf geen geesten ziet, betekent niet dat ze niet bestaan. Ik vind het erg stellig wat je aangeeft.
(die min is overigens niet van mij, iedereen heeft recht op zijn mening). Maak van jouw mening geen waarheid. Die bestaat namelijk echt niet DE Waarheid. Wel de waarheid voor jou.
Ik twijfel wel om je een min te geven want ik vind jouw oordeel dat het overspannenheid of een ziekte zal zijn erg kort door de bocht!
ja dat is een geest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is geen geest, die bestaan niet.

Het kan zijn dat je lijdt aan achtervolgingswaanzin, een aandoening waarbij de persoon constant het gevoel heeft achtervolgd te worden.

Ik zou even de huisarts bellen en om wat informatie vragen. Hier lees je meer over achtervolgingswaanzin:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paranoia
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kans is groter dat je door iemand voor de gek gehouden wordt of dat je een overspannen verbeelding hebt, dan dat je een geest ziet.

Probeer de volgende keer eens ijzig terug te gillen, dat zal hem leren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee,dat is geen geest, dat is verbeelding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan verschillende oorzaken hebben.

Bedenk eens wanneer je het gevoel hebt, overdag, als het donker is. Heb je het druk gehad, maak je je ergens zorgen over, ben je alleen, heb je alcohol oid. gedronken, wat is je gemoedstoestand.

Als je ergens in gelooft dan kan het zijn dat je het ook 'echt' gaat zien.
Ik heb dat ook vaak gehad als ik in bed lag.
Ben mezelf streng gaan toespreken en toen is het verdwenen.

De volgende keer moet je maar eens vragen aan iemand die er bij is (als dat kan) of die ook iets ziet.
Als je er echt last van hebt, moet je maar eens met de huisarts gaan praten. Die kan je vast verder helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb wel vaker van bekenden gehoord dat ze geesten zagen, maar een "ijzige gil"....?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat jij geesten ziet is een giller!
Maar geesten gillen niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind dat je humor hebt, en volgens mij is humor toegestaan. vraagsteller vraagt om meningen,.... dus. plusje van mij.
Jammer dat je ook negatieve reacties krijgt. Op een site waar openlijk over ascentie wordt gesproken is dit voor sommigen niet mogelijk om hier in mee te gaan. Mijn nichtje ziet hetzelfde ( horen weet ik niet ) dus ja het kan. Doe jezelf wel regelmatig gronden, zodat je weet dat de fantasie niet de overhand krijgt. Mijn nichtje is bepaald niet blij met deze beelden. Onlangs hoorde ik eenzelfde verhaal van iemand die na een fikse val hetzelfde overkomt. Ook zij ziet overleden personen en weet zich er geen raad mee. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind het zonde dat sommige mensen hier een negatief antwoord op geven

ja het kan dat je een verschijning ziet, ik noem het een verschijning want ik kan het ook niet thuisbrengen, ik heb ooit, toen ik nog jonger was (jaar of 16) bij me vader de overleden man van mijn vaders vriendin gezien in huis.
of ik me dat verbeeld heb of niet kan je nooit met zekerheid zeggen.
wel weet ik dat nu nog steeds als ik daar kom ik het gevoel heb dat er meer is dan alleen de levende mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe ver wil je gaan? Je kan jezelf helemaal gek maken maar als ik denk wat te horen zien etc dan check ik. En ik heb nooit iets gevonden wat onverklaarbaar is dusja.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou zeggen 2xdgs 1 mg haldol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het is geen geest. Het is een ritje in de paranoia-trein. Als je hier serieus last van hebt, raad ik je een bezoek aan de arts aan...