kan iemand aan een ander zien en/of aanvoelen hóe die ander = ,+ dan ook b.v. zijn/haar toekomst a.h.w. "aanvoelen",zeg maar: "voorspellen"?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik moest je vraag 3 keer lezen voordat ik hem snapte met de = en de +, de afkortingen en de aanhalingstekens.. ;)

Het beste antwoord

Hoe die ander is en wat hij heeft meegemaakt kan een gevoelig persoon wel aanvoelen. Wat die ander nog gaat meemaken is een ander verhaal. Daar kan hij wel een vermoeden van hebben, maar 100% zekerheid heeft hij niet, aangezien het nog niet is gebeurd.
Ook zal door het uitspreken van de mogelijke toekomst, die toekomst al doen veranderen. Waardoor die voorspelling al niet meer zal uitkomen.

Want als je kunt voorspelling dat iemand zal overlijden door een auto-ongeluk, dan zal diegene wel heel alert blijven tijdens het autorijden en zal een ongeluk daardoor misschien gewoon uitblijven. Misschien stop hij wel helemaal met drinken als hij het auto-ongeluk door dronkenschap had veroorzaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

nee dat is niet mogelijk..
als dat zo zou zijn waren er nooit meer mensen ziek..ging niemand meer dood aan een ziekte.. en was iedereen rijk, omdat ze elke week de lotto wonnen.. dus.. geloof er maar niet in, deze mensen verdienen bakken met geld met deze oplichterij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt wel voelen hoe iemand is en mogelijke toekomsten kun je ook aanvoelen, maar dat zijn slechts mogelijkheden.

Aan de hand van de aard van een persoon kun je ook een toekomst voorspellen maar aangezien er zeer veel factoren meespelen is het gewoon een zaak van kansen, er zijn altijd kansen dat er iets heel anders gebeurt.

Je kunt dingen voorzien in dromen en in 'dagdromen'/visioenen maar dat wil nog steeds niet zeggen dat het onvermijdelijk is. Iedereen maakt onderdeel uit van de te creëren toekomst en heeft zijn/haar invloed, en mensen willen nog wel eens ineens rare dingen doen, afwijken van het voorspelbare. Dus ongelooflijk veel factoren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zien van een persoon of het zien van een afbeelding van deze persoon, kan voor een paranormaal iemand, bepaalde informatie opleveren.
Het "zien"van b.v. een foto, geeft een bepaalde energiestroom en gevoel, die vertaalt kan worden in gesproken tekst.
Een paranormaal persoon zelf, kan niets, hij krijgt dingen door en kan die soms "vertalen".