Waarom moet ik mijn steen één keer per maand ontladen met warm water? :S

Ik heb zo'n steen gekocht en die moet ik dus één keer per maand ontladen met warm water maar ik heb echt geen idee waarom..

Informatie op de papier ::
Ontlaad hem eenmaal per maand onder warm stromend water. Door zonnestralen wordt de energie verhoogd.

BTW, ik heb zo'n agaat steen. (:

Weet jij het antwoord?

/2500

Zie het als een batterij geloof erin of niet. Als je de steen eerst ontladen hebt en daarna weer opgeladen kan je zelf met meer energie verder

Een steen is een heel erg oud voorwerp. De steen is gevormd duizenden jaren geleden.Doordat placht men hieraan allemaal helende krachten toe te kennen. Doordat jij hem aanraakt én de steen ligt in de open -ongezuiverde- ruimte, zou deze vertroebeld raken. Het is maar welk waarde je eraan toedicht.

Waarom moeten stenen worden ontladen en opgeladen? Edelstenen, die voor de gezondheid gedragen worden, geven door middel van hun trillingsfrequentie goede energie af aan de drager. Foute trillingen en negatieve energie van de drager absorberen ze. Door dit absorberen van negatieve energie lopen de stenen langzaam vol en kunnen geen goede energie meer afgeven. Door stenen te ontladen en weer op te laden zijn ze weer helemaal klaar voor gebruik en hebben ze weer volop energie. Hoe kan ik stenen ontladen? Eerst spoel je de edelstenen zorgvuldig af onder stromend water. Dit zorgt er voor, dat de uiterlijke verontreinigingen van de stenen worden verwijderd en afgevoerd. Voor het energetisch ontladen van edelstenen gebruik je meestal Hematiet. Die doe je in een bakje en daar leg je een uurtje of twee/drie de edelstenen in. Zo wordt de negatieve energie, die de stenen inmiddels hebben opgenomen er uit getrokken. Hoe kan ik stenen opladen? Voor het opladen kun je dan kleine Bergkristalletjes (of Amethyst voor bepaalde edelstenen) nemen. Ook die leg je in een bakje, en daar leg je het sieraad dan gedurende zo’n drie/vier uur in. De stenen worden nu opgeladen en kunnen hun goede energie en frequenties weer aan de drager overgeven. De edelstenen Ametrien, Botswana-agaat, Chalcedoon, Citrien, Dumortieriet, Gele Jade, Groene Jade, Ioliet, Rhodoniet, Rozenkwarts en alle kleuren Toermalijn kunnen het beste in een schaaltje met Amethyst of een combinatie van Bergkristal en Amethyst worden opgeladen. Hoe vaak moet ik stenen ontladen en opladen? Dit proces doe je in het begin eenmaal per week, daarna kunnen de tussenpozen langer worden. Vaak merk je vanzelf, wanneer het weer nodig is om te ontladen en op te laden. Het lijkt dan, alsof de stenen hun werking hebben verloren. Dat is niet het geval. Ze hebben dan gewoon de negatieve energie van de drager overgenomen en zijn volgelopen. Door ze te ontladen en weer op te laden (vooral dat laatste niet vergeten!) krijgen de stenen hun oorspronkelijke energie weer terug en werken ze weer volop.

Eigenlijk ontlaad je een steen niet, maar maak je de steen schoon. Met de tijd wordt hij vervuild met de afval-energie die jij in de steen stopt. Daarom moet hij regelmatig worden schoongemaakt onder stromend water. Of in een bakje met natuurzout. Zie het maar alsof het onder de douche gaat. Net zoals jij het ook lekker vindt onder de douche en je er weer fris uit komt.

Het moet niet met warm water, maar met stromend bron water (uit een beekje en dus niet uit de kraan) Ook kan je hem in het maanlicht leggen van de volle maan. Het ontladen is goed voor het zuiveren van de steen, waardoor deze zijn oorspronkelijke kracht weer heeft. En evt. negatieve energiën filterd

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100