Hoe kun je objecten bewegen met je gedachten?

Ik keek een jaar geleden naar de nieuwe uri geller en ik zag toen een meisje Yelle met haar gedachten objecten laten bewegen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een persoonlijk antwoord . Geen dubbel blind gerandomiseerd onderzoek , maar een eigen ervaring : Twintig jaar geleden ging ik naar een bijeenkomst op mijn oude school van een Berlijnreis. De Berlijnreis was buitengewoon belangrijk voor mij geweest . De Muur was toen nog niet gevallen. Ik kwam echter een paar minuten te laat aan en de poort van de school was gesloten. De deur van de poort was op slot. Ik was op de hoogte van een aantal spirituele theorieën. Ik probeerde het slot een aantal keren te openen. Maar de deur van de poort zat op slot. Daarna werd ik heel stil van binnen. En na ongeveer 30 seconden probeerde ik al mijn aandacht en energie te richten op het slot. Ik riep ook een "hogere" macht aan om voor één keer een "wonder" mogelijk te maken. Ik wilde zóó graag er bij zijn , naar binnnen , achter de poort. Na weer ongeveer 30 seconden trok ik aan de deur . Ik trok hem moeiteloos open . En ik liep door de poort naar binnen. Iedereen ( vooral de leraren en leiding ) van de bijeenkomst was stomverbaast. De poort van de school was toch gesloten ? Ik legde uit dat ik hem door te proberen toch open had gekregen. De ervaring heeft grote indruk op mij gemaakt. Ik heb nooit meer zoiets absoluuts direct meegemaakt , maar deze ene keer liet mij zien dat het wel kan. Al is het maar voor één keer.

dit kan niet. is allemaal truc. de kijker wordt gefopt.

Het is volstrekt onmogelijk om met gedachten iets te laten bewegen (dat heet overigens telekinese). Stel je maar eens voor dat het wel zou kunnen. Dat zou heel wat brandstof schelen, en vliegtuigen zouden nooit meer een mislukte noodlanding hoeven maken - een vliegtuig dat bijtijds meldt dat het een probleem heeft en dat het een noodlanding wil maken, zou dan kunnen worden opgewacht door een aantal telekineten (zo heet dat, mensen die voorwerpen kunnen verplaatsen met hun gedachten), waarna het vliegtuig gewoon alle motoren uit zou zetten en de telekineten het vliegtuig met hun gedachten keurig naar de grond zouden laten zakken. Als je naar de natuur kijkt, zie je dat alles wat technisch mogelijk is, daadwerkelijk door de natuur wordt gebruikt. Maar de natuur maakt géén gebruik van telekinese. Er is geen eekhoorn die zijn eikels met telekinese naar zijn holletje brengt, er is geen leeuw die zijn prooi met telekinese naar hem toe laat lopen. Tot slot zijn er vele duizenden pogingen gedaan, door mensen die echt dachten dat ze wel telekinetische gaven hadden, en dus voorwerpen konden verplaatsen met hun gedachten. Ondanks die vele, vele pogingen is het nog nooit gelukt. De conclusie moet dus wel zijn dat je in dat programma een goede goocheltruc hebt gezien.

Ik kan het zelf niet, maar weet wel hoe het werkt. Dit is uitermate moeilijk en heeft vele, vele jaren nodig om te oefenen. Of je moet een natuurtalent zijn. Het principe is dat alles uit een energie bestaat. Het is energie en het omvat energie. Zo ben jij ook energie en sta je in de energie. Wat er gebeurd is dat jouw energie en de energie van het object 1 worden. Er bestaat geen scheiding meer en er bestaat geen materiaal meer. Die energie kan je met je gedachten sturen. Het kan draaien, verbreden, versmallen, vormen aannemen, enz. Het 1e moeilijke is dus om die energie te laten versmelten als 1. Hiervoor heb je energetische aanleg voor nodig (of een lange leerschool). Het 2e moeilijke is om jouw gedachten, dat het een voorwerp is, los te laten. Dat het een materiaal is.

Door de vraag met "hoe "te beginnen ga je er al vanuit dat het kan en dat er alleen een methode bij hoort.Maar het antwoord is gewoon nee.Als het zou kunnen zullen al die voorwerpen ook een taal moeten kennen.Als uri geller tegen een pot zegt, ga naar links wat doet die pot dan als ie uit china komt?

Er is omtrent dit nog niets wetenschappelijk bewezen : dus nee. anekdote: Ik ken wel een vrouw die mij mij iets kan laten bewegen , zonder mij aan te raken....telekinese?

Telekinese is de gave tot het bewegen van objecten door je gedachten. Toegevoegd na 1 minuut: Lees meer hierover op deze site± http://nl.heroeswiki.com/Telekinese

Doordat ik intensief bezig ben met paranormale zaken en alles wil weten en proberen, ben ik ook bezig geweest met dit soort zaken uit te proberen, maar er is nooit een voorwerp ook maar een mm. bewogen. Wel heb ik beweging gezien tijdens handopleggingen in de vorm van reactie's van het lichaam, zonder het lichaam aan te raken.

door gebruik te maken van hulpmiddelen zoals voorgepro99a99 eerde motortjes; magneten; touwtjes et cetera. Voorgepro99a99 eerde betekent bij mij trouwens gewoon voorgeprogrammeerde... Maar aangezien de spellingscontrole vindt van niet heb ik het toch maar veranderd.

"Telekinese is de gave tot het bewegen van objecten door je gedachten." Exact, helemaal mee eens. Hier wacht ik nog steeds op want dit is dan ook nog nooit, never, door wie dan ook gelukt zonder technische trucjes.

Meestal geeft je gedachte een opdracht aan je hand en je hand beweegt een object. Tot zover is de mens ontwikkelt op dit moment. Er zijn experimenten die aantonen dat de gedachte kan een invloed hebben op de werkelijkheid maar het gaat om heel kleine effecten zoals invloed op het aantal keer dat een munt valt op een bepaalde kant. Maar echt telekinetisch krachten, dat moet nog gebeuren.

Telekinese, er zijn wel degelijk mensen die de 'kracht/energie' in beweging kunnen zetten om voorwerpen te laten bewegen. Er is keiharde training voor nodig maar ik geloof zeker dat het mogelijk is. Er zijn ook mensen die zelfs last hebben van 'spontane' telekinese, dat zonder dat zij het willen voorwerpen bewegen, zij blijken er geen controle meer over te hebben. Hoe het kan, door middel van je eigen energie. Je stuurt met je geest daar energie naar toe en je WIL dat het in beweging komt! Vreemd maar ik heb ooit eens vanuit de bodem van mijn ziel gewenst dat een deur uit elkaar mocht vallen en hij viel. Ongeloofwaardig, ik weet. Tegelijkertijd best eng.

Op twee manieren: 1 bedrog 2 afstemming

met een paar meter doorzichtig touw en een erg dom publiek.

dit is alleen mogelijk in je dromen.