Dit is een symbool uit UWTH (Universal White Time Healing).
UWTH is een alternatieve geneeswijze, net zoals Reiki, SRT etc.
Universal White Time Healing (UWTH) is gecreëerd door hoog ontwikkelde Spirituele wezens, die de ontwikkeling op Aarde miljoenen jaren hebben gestuurd en gevolgd. De White Time energie komt uit de White Time Bron. De White Time Bron bevindt zich ergens in het grote universum. De oudste, hoogste Spirituele wezens, buitenaardsen, Engelen en Lichtwezens waken over deze onuitputtelijke krachtbron.
Het bijzondere van deze healingsvorm is dat we een klacht of aandoening kunnen behandelen nog voor dat deze in het verleden is ontstaan, in het heden en energie de toekomst in sturen om te voorkomen dat deze klacht of aandoening weer terugkomt.

Persoonlijke mening: allemaal flauwekul, dus als je het interessant vindt verdiep je erin, doe dat wat je leuk vindt, maar neem het niet al te serieus. Zie het symbool tzitzan als andere symbolen die je moeten beschermen of geluk moeten brengen: klavertje vier, hoefijzer, gehorende hand, kara enz. enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tzitzan: beschermt je tegen negatieve spirituele krachten.

Het heet een beschermingssymbool te zijn.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit symbool mag zowel in kleur als zwart/wit gebruikt worden.

1. De rode punt vertegenwoordigt de oorsprong van het Hoogste Licht.
2. De zwarte punten zijn meest nabije planeten t.o.v. de oorsprong van het Hoogste Licht.
3. De driehoek vertegenwoordigt kennis.
4. De twee lijnen symboliseren een ingang.
5. De cirkel zorgt ervoor dat de ingang gesloten blijft.

Deze onderdelen samen in een symbool betekent dat de weg naar het Licht gesloten is voor alle negatieve energieën!

http://www.goldenmovements.com/nl/cadeautjes/beschermingssymbolen.html