Bestaan heksen echt in nijmegen bij berg en dal bij duiveltjes berg?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja zeker, die bestaan, ook al geloven veel mensen van niet.
Kwestid van geloof geloof ik..
Amadea
6 jaar geleden
Op de Duivelsberg kun je lekker wandelen en daarna pannenkoek eten. Op de naam na heeft het niets te maken met duivels en heksen.
Erna55
6 jaar geleden
De schrijver Thomas Oldenheult heeft hier een boek over geschreven : Hex .
HEt boek is Fictie, dus verzonnen, maar leuk om te lezen. Dit speelt zich af in het gebied rond Berg en Dal.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@jjjgroot, dan bestaan god, de duivel, tovernaars en zeemeerminnen dus ook? Is immers ook een kwestie van geloof.

Het beste antwoord

Ja zeker, die bestaan, ook al geloven veel mensen van niet.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ritsuka
6 jaar geleden
Hoe weet je dit zo zeker?

Andere antwoorden (1)

Nee, heksen zijn iets uit het volksgeloof maar bestaan niet echt.