Kan een tweelingziel of soulmate en dergelijke ook iemand zijn zonder verliefdheid?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K
TurfGraver
6 jaar geleden
Nee. Dan heet het boezemvriend. :)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verliefdheid hoeft niet aanwezig te zijn. Het is meer een herkenning van elkaar. Dit gaat verder / dieper dan verliefdheid.

Het beste antwoord

ja dat kan heel goed, het onderlinge gevoel gaat vaak veel verder dan het gevoel van verlieft zijn en is vaak ook veel heviger.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

bij een tweelingziel ben je juist niet verliefd,het voelt dieper en vertrouwder een soort thuiskomen,hierbij is geen sprake van vlinders of verliefdheid maar een stukje van jezelf dat je teruggevonden hebt