Het antwoord is spiegelen.
Negatief gedrag van een ander zet je vaak juist aan om het positieve te doen.
Ook in je eigen leven kun je negativiteit omzetten naar positiviteit.
Gemaakte fouten die je inziet, erkent, en nalaat, kun je omzetten naar positief gedrag, door ze niet meer te maken.
Je hoeft nooit het slachtoffer te zijn van de omstandigheden, je behoudt altijd je eigen regie, dus kun je de omstandigheden veranderen, en er voor kiezen om een liefdevol mens te worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ben je boos, pluk een roos, zet hem op je hoed, dan ben je morgen weer goed. Dat leerden we vroeger op school. Dit is een mooi voorbeeld van negatieve energie omzetten in positieve.