is dit mijn gids?

het begon een paar jaar geleden toen begon ik aura's te zien dat is inmiddels verdwenen na een tijdje kreeg ik bijna dagelijks bezoek ik zag dan de omlijning van een mens ik hoorde dingen en er gebeurde ook rare dingen die ik niet verklaren kon toen mijn kat net dood gegaan was kreeg ik ineens bezoek van een kat ik was altijd als de dood als zoiets gebeurde dus ik durfde niks te doen achteraf heb ik daar wel spijt van ik heb gezegt dat het me met rust moet laten nu heb ik het eigenlijk nooit meer nogwel dat er dingen gebeuren die ik niet kan verklaren zoals dat het heel vaak uitkomt wat ik zeg enzo maar ik vraag me nu af zou dat mijn gids zijn geweest en kan die nog terug komen ? of is die misschien wel helemaal niet weg geweest?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je stelt een vraag,met een lange toelichting.Mijn antwoord zal kort zijn.Aangezien ik niet in dergelijke dingen geloof,schrijf ik het toe aan een overspannen geest. Je moet dit niet zien als een belediging,maar zo kijk ik er tegenaan.

Je vraag is erg onsamenhangend en onlogisch. Ik kan niets van een gids bij je ontdekken, je hebt er wel een, ieder mens heeft er een, maar wat jij beschrijft heeft er niets mee te maken. Misschien de vraag anders stellen. Je haalt wat dingen door elkaar heen.

Je vraagt het mij en ik zeg dat dit niet je gids was... Je gids is overduidelijk duidelijk als die er is, daar is namelijk totaal geen enkele twijfel over... En dat wat jij zegt spreekt een en al twijfel, dus ik zeg je het is/was je gids niet... Het zijn andere zaken, maar geen gids... En alle vragen zijn daarna irrelevant... Dus daar is dan ook geen antwoord op mogelijk...

dit kan een halicunatie zijn geweest, maar dit kon ook een echte ervaring zijn geweest. ik denk niet dat dit jouw opzoekt maar meestal kun jij het wel opzoeken (met succes).

Bijgelovig zijn kan het leven zwaar maken en je veel dingen ontnemen. Wanneer je een christen bent is het goed te weten dat de bijbel dit veroordeeld.

nee dit is niet je gids... als je gids naar jou toe komt is een van de kenmerken dat je hem of haar vertrouwt... dat is het kenmerk van samengaan van mens en gids: vertrouwen... wat zou het voor een gids zijn als jij er geen vertrouwen in hebt? als er dingen gebeuren die je bang maakten en waar je niets tegen durfde te doen, kan ik wel zeggen dat 'het' niet je gids was... wat het dan wel was? angstige gedachten, dat was het in ieder geval... en moet je er waarde aan hechten? alleen als je er iets van hebt geleerd... anders: vlug vergeten...

Ik denk tussen de regels door te kunnen lezen wat je bedoeld. Je hebt het idee dat een Gids jou bezocht, de energie in die omlijning. Mooie ervaringgen beschrijf je, aura's zien, de kat en een entiteit. Ik weet natuurlijk niet of het je Gids was maar een Gids zal er altijd zijn en meestal kun je daar toch makkelijk contact mee leggen. Die entiteit die je wwargenomen hebt, kan juist heel goed iemand anders geweest zijn. Als je een contact tot stand wilt brengen met je Gids, ga dan eens rustig liggen of zitten en probeer in je gedachten vragen te stellen, het kan heel goed zijn dat je antwoord krijgt op welke wijze dan ook. Soms door een ploselinge opkomende gedachte. Je hoéft je Gids niet persé direct te zien, soms bestaat het uit een onzichtbaar contact, een gevoel dus. Forceer het vooral niet maar vertrouw dat het contact met je zal maken op haar/zijn tijd. Hoop dat je hier wat mee kunt. Succes Toegevoegd na 8 uur: Zie ook het antwoord goéd van Gdanonym; blijf met beide benen op de grond!

Of het je gids is, kan ik je op dit moment niet zeggen. Maar misschien dat je later terugkijkt op deze periode en zeg je dat het wel je gids is. Dat je dan een blijk van herkenning krijgt. Ik schat je in dat je nog vrij jong bent. Ik zou je wel wat tips willen geven. Blijf voorlopig met beide voeten op de grond staan. Deze ervaringen zijn heel heftig. Je bent er zelfs wat bang voor. Laat die angst er maar even zijn en probeer vooral een goede aardse verbinding te houden. Je heb nu nog teveel een hemelse verbinding. Laat het aardse meer overheersen. Wordt wat nuchtiger en wat luchtiger. Later als je meer ervaring hebt, en je ook meer gegroeid bent, zal het vanzelf aan jezelf openbaren. Je hebt grote krachten in je, maar die zijn nu nog te groot voor je om te hanteren. Wordt meer zelfbewust en wordt meer 1 met de aarde en de natuur. Deze krachten zul je later meer kunnen gebruiken. Zelf heb ik een herinnering dat ik klein was (6 jaar) en ik me herinner dat ik hand in hand liep met mijn vader. Maar toen ik omhoog keek, zag ik een hele andere man. Ik werd enorm bang, want ik was mijn pappa kwijt. Deze herinnering heb ik nog steeds mijn hele leven. Mijn ouders kunnen zich dit niet herinneren en misschien heeft dit alleen plaatsgevonden in mijn hoofd. Maar nu denk ik dat dit mijn gids of een begeleider is geweest en dat ik op die leeftijd meer contact had met die personen. Ook nu denk ik dat ik nog niet helemaal klaar ben om dit tafereel te kunnen begrijpen. Maar bang ben ik er niet meer van.

Ik merk kramp en onzekerheid op. Waarom kies je er niet voor om jezelf te blijven, en de dingen te laten komen zoals ze zijn? Geloof in jezelf, en als jouw intuitie het gevoel geeft dat het niet goed is wat je overkomt, of dat je er nog niet klaar voor bent, sluit jezelf dan af. Ik denk zelf dat je er wel klaar voor bent om je volgende stap te nemen, maar doe het dan met kleine pasjes. Je zult zien dat je gaanderweg meer vertrouwen zult krijgen, maar boven alles jij beslist. Schiet in ieder geval niet in een kramp. Succes hoor.

Ja, dat is vast jouw gids. De manier waarop je jouw ervaringen (ten eerste jouw verhoogde "zicht" op energie -aura's-, vervolgens meerdere paranormale ervaringen) beschrijft komt heel erg overeen met hoe gidsen zich vaak aandienen. Maar je bent zo bang, dat je er duidelijk -nog- niet klaar voor lijkt om een werkelijk contact aan te vangen. Je gids is er altijd al geweest en zal er altijd zijn. Hij is er specifiek en alleen voor jou. Om jou te dienen. (allemaal positief toch?) Hij heeft zich bij jou aangediend toen de tijd ervoor klaar was. Echter jouw angst is de rem hierop. Waar ben je precies bang voor? Voor je eigen paranormale gaven? Die zijn van jou! Jouw gave is er om jouw te dienen om jezelf te manifesteren zoals het de bedoeling was! Je bent dus bang voor je eigen talent. Je bent overigens niet de enige hoor, vaak werkt het zo dat precies daar waar je talent zit, daar tevens je valkuil geactiveerd is. Maar het is wel goed om je te realiseren dat je misschien niet zo bang bent voor je gids, of andere paranormale gaven, maar meer het feit dat jij dat ervaart! Wees gerust. Wanneer jij er voor jezelf klaar voor bent om je over te geven aan jouw talent, dan zal hij zich opnieuw aan jou aandienen. Hij zal geduldig op jou wachten, totdat jij er klaar voor bent. Dan, kunnen jullie een samenwerking op gaan bouwen waarin jij zal groeien in jezelf! Lijkt mij een mooi vooruitzicht!