ik wil graag naam weten van deze sensor?

deze sensor wordt therapeutisch gebruikt. zie tekening. Iets goudachtig rond dat is soort magneet ofzo..je moet m vasthouden en niet bewegen, dan gaat sensor naar boven en naar beneden of links en naar rechts bewegen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zo te lezen zal je een BIOTENSOR bedoelen? Heb hier zelf geen ervaring mee, maar vond iets aan info (en plaatje) hier : http://www.zonneschakel.nl/Therapieen/therapieen-frequentietherapie.html Wel weet ik van een ex-collega die op lab UV Leuven werkte (en tevens diergeneeskunde studeerde) dat met dit 'ding' zeer goede resultaten werden geboekt als het ging om allergie bij een dier te traceren en door dan die 'stof' geheel te vermijden of vervangen , de dieren weer volkomen normaal verder konden leven zonder steeds medicatie...

Dat lijkt mij een thermistor. Een thermistor is een elektrische weerstand (component) waarvan de elektrische weerstand afhankelijk is van de temperatuur. Het woord thermistor is een samenvoeging van de Engelse woorden thermal en resistor. Thermistoren worden voornamelijk gebruikt als temperatuursensoren, beperken van aanloopstromen, zelfherstelde overbelastingbeveiliging, en in zelfregulerende verwarmingselementen.