Als je veel informatie over geesten opzoekt, trek je dan geesten aan?

Over geesten denk ik: Eerst zien dan geloven. Ik heb ze nog nooit gezien maar toch zou ik nooit glaasje gaan draaien want stel je voor dat ze er wel zijn en dan "langskomen??" Dat lijkt me eng. Nou kijk ik wel eens filmpjes e.d. over geesten.. zou een geest dan kunnen weten dat ik het interessant vind en denken dat ik er voor open sta? Komen ze dan eerder langs dan dat ik niks meer over geesten opzoek?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (7)

Ja, absoluut. Het zijn net honden, die ruiken angst op afstand.
Ik zou niks meer opzoeken over geesten.
En er al helemaal geen vragen meer over stellen hier.
Geen risico nemen!
14 jaar geleden
Ja zeker. Je brengt daarmee je hersenen in een toestand van ontvankelijkheid voor de illusie van het zien van geesten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zeker trek je die geesten dan aan.!!!
Laat geesten met rust.
Echt waar.!
Dit is geen grapje hoor.!

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik praat uit ervaring.
Toen ik nog in Turkije was.
Een maat van mij. Bemoeide zich ook elke keer met geesten. En op een dag wordt die wakker, met een een hele rare verlamd mond. Helemaal scheef. Net op tijd naar Imam (zielzorger) gebracht. En binnen drie dagen was die weer normaal..
Dus pas op.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met mij mond is er niks christendom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel een plusje voor je serieuze antwoord +1
AWM
14 jaar geleden
En van mij een plusje voor de Imam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
okeej dannnnnnnnnn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een tijdelijke gezichtsverlamming heeft niks met geesten te maken.
Mijn zus heeft dat ook gehad en zij heeft niks met geesten.
Dit is allemaal bangmakerij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Cantare,als de rest ook nog lam wordt ben je in de aap gelogeerd! Volgende week weer een andere avatar?
Dat werkt natuurlijk niet, verplicht er geen aandacht aan besteden, dan denk je er net aan. Je moet er volgens mij niet te spastisch over doen.

Ik kijk wel eens zone-reality (digitale zender) daar hebben ze vaak hele enge programma's over geesten. Die zou ik zelf als ik jou was niet kijken. Niet omdat de geesten je dan gaan opzoeken, want dat weet ik gewoon niet, maar omdat dit programma's zijn die gemaakt zijn om je schrik aan te jagen.

Er zijn veel positieve dingen over geesten te vinden, programma's op tv, boeken of filmpjes. Kies dan die om te bekijken. Gewoon voor je zielerust.

Ik geloof zelf wel in geesten. Maar meer in de zin van mensen die overleden zijn waar je van gehouden hebt. Ik geloof dat je daar nog een boodschap van kunt krijgen, of dat die je kunnen bezoeken.

Je kan jezelf beschermen met sommige edelstenen en ook door je voor te stellen dat er een kring van wit licht om je heen zit. Dat schijnt te beschermen tegen de "foute" exemplaren. Reken me er verder niet op af, want ik ik geef alleen aan wat ik gehoord heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, je trekt ze niet aan... Het werkt anders... Jij bent chauffeur en auto...
Als jij niet in je auto rijdt, maar in de bijrijdersstoel gaat zitten, dan zal er een andere chauffeur zijn kans waar maken en op je rijstoel gaan zitten, dan trek je geesten aan, en dan ben jij niet meer de baas over je auto...

Maar door informatie te lezen of zo, daar is niets mis mee, zolang jij aan het stuur blijft zitten van jouw auto...

Glaasje draaien is weer wat anders, maar doe het niet, want als je niet weet wat je doet, kunnen er dingen gebeuren die je niet kent en dat is niet verstandig... Dus doe het niet, en weet eerst wat je doet... Haal eerst een diploma of een examen voordat je op de weg gaat rijden, wel zo verstandig...

Filmpjes op Internet moet je niet geloven, dat is allemaal onzin en allemaal in scene gezet...

Geesten denken niet, maar die maken gebruik van zaken als ze de kans krijgen... En je wil niet weten wat er zoal om je heen gebeurt... Als je dat zag, dan zou je anders reageren... Kijk de Sixth Sense maar eens, dat is nu een goede afspiegeling van de werkelijkheid... Je mag die film serieus nemen, als je geesten kunt zien zoals dat jongetje, dan geloof mij maar, dan ervaar je het hetzelfde... Dus kijk die film maar eens, die is waarheidsgetrouw...

Jij kunt niet naar geesten op zoek, zij zoeken jou op... Geef ze de kans, dan merk je het wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
XiniX films moet je nooit waarnemen.
Behalve Exorcist.!
De beste manier om geesten aan te trekken is een stevige borrel en zorgen dat je niet gaat braken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daarom noemen ze het SPIRITUALIÉN!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL
Als eerste ben je bang.

Nu ga ik je banger maken: Als bang bent voor geesten, sta je open voor ze en ben je een potentiële prooi.

Dus als je met geesten in aanraking wil komen, moet je over je angst heen zijn. Je mag niet bang zijn, je moet sterk zijn.

Als je informatie wilt opzoeken over geesten. Zorg er dan voor dat deze informatie je niet nog banger maakt. Je wilt toch prettiger door het leven gaan, dan moet je geen dingen opzoeken die je nog banger maakt dan je al bent.
Natuurlijk zijn er ook positieve verhalen over geesten. Die zijn ok om te lezen.
Dit is dan best een goede methode om over je angst heen te komen en er langzaam een beetje aan te wennen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat als je niet bang bent voor geesten en gelooft dat je juist naar geesten moet luisteren om goed te doen waarom word er altijd gezegd dat ze slecht zijn en heeft niemand ooit een keertje een antwoord waaruit blijkt dat geesten geen puur kwaad zijn (wat ik dus denk)