Voor de energie gevoeligen: Zou jij willen meewerken aan wetenschappelijk onderzoek?

Zodat de rest van de wereld een nieuwe dimensie in kan gaan.

En waarom niet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik zou aan alles willen meewerken als het doel maar goed is, ik heb geen behoefte om me zelf te bewijzen. Ik heb er ook geen behoefte aan, om de ander(Scepsis) wapens in handen te geven om me zelf neer te laten sabelen, veel zaken zijn niet te bewijzen. Veel zaken kunnen niet afgedwongen worden, het is geen kermisatractie! Zonder medewerking van gene zijde, zijn wij niet veel meer dan ieder ander. Is het onderzoek bedoelt om beter met de energie om te gaan om zodoende meer mensen te kunnen helpen of beter te helpen, dan doe ik mee. Ook zou ik mee willen doen om al die mensen die nu nog twijfelen te kunnen overtuigen, zodat ze daardoor beter in het leven staan. Als dat het uitgaanspunt is doe ik mee.

toen ik alleen je vraag las was mijn eerst reactie ja hoor. Maar verde lezend... Hmm ik weet niet. Waarom zou je een andere nw dimensie in willen. Daarbij we leven al in verschillende dimensies...

Energie gevoelig is subjectief... Wetenschappelijk is objectief... Never shall the twain meet... Dus kan niet, helaas... Dus ik zou wel willen meewerken, maar het gaat niet...

Kan niet helemaal uit je vraag lezen hoe je het precies bedoelt,maar ik denk dat meewerken aan een onderzoek wat voor meer helderheid in bepaalde zaken zorgt altijd goed is. De nieuwe dimensie waar je het over hebt acht ik wat verder weg en niet helemaal te realiseren door mee te werken aan bedoeld onderzoek

Hoewel ik mij niet onder de energiegevoeligen schaar, ben ik toch zo assertief deze vraag te beantwoorden. Mijn antwoord is: ja, ik wil dolgraag meewerken! Lijkt me leuk en interessant! Ik kan me echter niet vinden in het doel "een nieuwe dimensie ingaan", wat dat ook moge betekenen. Maar onderzoek doen, mits op basis van wederzijds respect: ja natuurlijk!

Ja denk het wel maar zou eerst heel veel info willen hoe ze dit willen gaan doen.. Maar voor een wetenschappelijk onderzoek heb je zo vreselijk veel mensen nodig, want alles zullen ze weerleggen en is ook begrijpelijk. Maar dan nog de vraag als het nu echt bewezen zou worden, dan zullen nog veel mensen het niet als bewijs vinden En is niemand er mee opgeschoten.

Mijn herziene antwoord is: Ja ik zou wel mee willen werken,maar ik vind de term energiegevoelig en wetenschap al niet bij elkaar passen. Ik zou dus zeer sceptisch deze test doen!

iedereen is energiegevoelig :) sommige meer, sommige minder maar iedereen voelt wat moeten er nog wetenschappelijke onderzoeken gedaan worden? er zijn zo veel al gedaan. als het was niet voldoende om "een nieuwe dimensie" te openen ik twijfel dat verdere experimenten er bij kunnen helpen als een voorbeeld, ik dacht aan een experiment die is in Japan plaats gevonden. een aantal daoistische en boeddhistische meesters hebben met hun gedachtekracht de structuur van de waterkristallen beinvloed er zijn een aantal sessies geweest waarbij spirituele meesters rondom de vatje met water gingen zitten en gedurende een aantal uren in diepe meditatie of trans in duikden met als doel een bepaalde (van tevoren bekende gedachten) zoals liefde, chi, peace, woede, jaloezie enz naar water toe te sturen er waren foto's gemaakt van de kristallen van die water vóór de sessies en crystallen van diezelfde water na de sessies, nou alleen een blinde zou het niet kunnen zien nieuwe dimensies, zeg je? zulke wetenschappelijke experimenten gebeuren vaak genoeg om zelfs een oermens te kunnen overtuigen dat materie zelf is niets anders dan energie (check de tweede link) en dat er zijn veel meer dimensies in een druppel water dan we ons ooit zou kunnen voorstellen als bij iemand geen lampje brandt dan zou er een vuurtoren ook niet werken :D Toegevoegd na 1 uur: mn antwoord: nee, dus :)

Bronnen:
http://www.whatthebleep.com/
http://www.whatthebleep.com/trailer/double...
http://www.whatthebleep.com/trailer/rabbit...

Allereerst: er zijn geen 'nieuwe dimensies'. Alle dimensies bestaan al, hier en nu. Alleen de (wetenschappelijke) mens moet/wil nog een manier vinden om ze te zien - doorgronden - analyseren - onderzoeken - begrijpen en misschien ooit verklaren. Als het werkelijk zo makkelijk zou zijn, had men al een manier gevonden. Maar we zijn van veel meer dingen afhankelijk dan alleen de 'juiste meetinstrumenten'. Het gebeurt al, eeuwenlang, en het is niets nieuws. Alles is verbonden, alles is één, altijd al geweest. Dat niet alles voor iedereen zichtbaar en verklaarbaar is, betekent echter niet dat het er niet is. Het is te makkelijk om alles wat men niet begrijpt, onder te brengen onder fantasie en creaties van het brein. De mens is klein en nietig stipje in een enorm groot geheel. De mens kan heel veel, maar toegeven dat iets buiten je macht en mogelijkheden ligt blijkt heel erg moeilijk te zijn. Zodra de juiste meetapparatuur ontwikkeld is, zal ik mijn adres doorgeven. Dan mogen ze langskomen voor hun onderzoek. Ik zal dan persoonlijk een verzoek doen aan gene zijde of men alsjeblieft mee wil werken op het juiste moment en op een, voor de wetenschappelijke mens, acceptabele manier ^^

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100