Ik heb twee kinderen verloren nu wil ik graag naar een medium. na hoelang na het overlijden kan je dit doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Hier staat geen standaard tijd voor. Doorgaans gaat men na een medium als die gene er zélf aan toe is.

Wat ellendig. Is het recent gebeurd? In ieder geval gecondoleerd. Het maakt niet uit hoelang je na een verlies van iemand een medium bezoekt. Ik neem aan dat je met vragen zit over de kinderen? Ik ben van mening dat ze niet alleen zijn en worden begeleid. Tijd maakt hierin niks uit. Echte liefde voor iemand is vandaag en over 40 jaar nog het zelfde. Wat vreet aan een mens is verdriet. En dan kan je niet verder met je leven. De overledene aan de andere kant ook niet. Ga gerust naar een medium als je er klaar voor bent.

Als je denkt, dat bezoek aan een medium je kan helpen je verdriet over het verlies te beperken, moet je dat zonder meer doen, daar is geen tijd aan gebonden. Maar als je gelooft dat je via dat medium contact met je overleden kinderen kunt krijgen, dan raad ik je dat ten zeerste af! Het is zoals iemand al zegt gewoon bedrog. Ook wij hebben ooit een kindje verloren en de beste remedie was in ons geval, proberen je normale leven zo snel mogelijk weer op te vatten. Ik wens je erg veel sterkte! Toegevoegd na 40 minuten: Nog een opmerking als het mag, betrek (als je die hebt ) vooral je partner er in, zo voorkom je het uit elkaar groeien.

Bespaar jezelf toch een hoop ellende extra door mensen die aan jouw ellende willen verdienen in de arm te nemen. Je gaat ongetwijfeld iemand vinden die je precies vertelt wat je wilt horen, maar dat heeft niets maar dan ook niets met de werkelijkheid te maken. Als je het heel erg nodig hebt jezelf voor de gek te laten houden door je een heleboel onzin op de mouw te laten spelden, moet je dat natuurlijk zelf weten, en dan staat er zeker ook geen specifieke tijd voor. Bullshit bedenken kan op ieder gewenst moment. Bedrog kent geen tijd. Want dat is het, allemaal : bedrog. Met wat geluk tref je iemand die het beste met je voor heeft, en die je voor een normaal bedrag wat dingen kunt vertellen die je handvaten geven - waar of niet waar - om verder te kunnen met je leven, met wat pech tref je iemand die je langdurig emotioneel en financieel weet leeg te zuigen. Dus mocht je je in dat circuit willen begeven, informeer je dan tevoren heel goed en zo breed mogelijk, zodat je in elk geval iemand treft die van goeden wil is en niet al te veel schade zal aanrichten. Twee kinderen verliezen is geen kattenpis ; als je weinig tot geen steun uit je omgeving kunt krijgen, is het zeer zeker aan te bevelen hulp te zoeken bij de verwerking en het een plaats te kunnen geven en door te gaan met je leven. De huisarts zal je zeker willen verwijzen naar een goede psycholoog, die je wat concretere adviezen kan geven dan eender welke charlatan. Horen wat je graag horen wil, en bevestigd worden in wat je wilt geloven, is niet per definitie goed en heilzaam voor je, maar kan wel flinke schade aanrichten. Ik wens je veel sterkte maar vooral ook veel wijsheid toe om hulp te zoeken op de plaats waar die ook daadwerkelijk geboden wordt, en niet bij de eerste de beste zalvende oplichter.

Als je - misschien via-via - al zo iemand kent, over wie je goede dingen hebt gehoord, dan zou ik niet aarzelen naar hem/haar toe te gaan. Dan kun je bij wijze van spreken vandaag nog gaan. Als je nog moet zoeken echter, en geen idee hebt waar je moet beginnen, dan zou ik voorzichtig zijn. Er zijn te veel "fakers" die grof geld verdienen aan het verdriet van anderen. En dat kunnen zij, juist omdat hun 'klanten' zó verdrietig zijn en op zoek naar antwoorden dat ze alles willen geloven. Ben daar voorzichtig mee. Ik wens jullie heel veel sterkte.

Je kunt naar een medium wanneer je wilt. Die zal vast - tegen betaling - een verhaal ophangen waar jij een goed gevoel bij krijgt. Ik denk dat je meer zult hebben aan het contact met lotgenoten. Stichting Lieve Engeltjes is een mailgroep, Nederlandstalig, waar je je gevoelens en vragen met lotgenoten kan delen. http://www.lieve-engeltjes.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=51

'Paranormale 'mensen leven net zoals wij volgens de natuurwetten, hun vliegtuig heeft ook vertraging en ze hebben ook een dokter en een loodgieter nodig, hun eigen dood voorspellen kunnen ze niet... http://nederlands.skepdic.com/dict_paranormaal.htm Toegevoegd na 1 minuut: Als je alsnog wil gaan, dat kan altijd, er staat geen wachttijd op.

Lieve Destiny, Als je graag naar een medium wil gaan, dan moet je dat doen. Dat kan meteen na het overlijden. Ik hoop echter dat je een betrouwbaar medium hebt, zodat een zware ontgoocheling je bespaard blijft. Ik heb een volwassen zoon verloren. En in de diepste afgrond van mijn verdriet wou ik ook naar een medium gaan. Ik wou zo graag iets van hem weten, waar was hij? Was hij bij overleden familieleden? Kon hij mij nog zien? Zoveel vragen en geen antwoorden meer....... Uiteindelijk heb ik het toch niet gedaan, omdat ik niemand vertrouwde. Ik was bang om misleid te worden of het verkeerde te moeten horen. Ik heb thuis een plekje gemaakt, ZIJN plekje, met een mooie foto en spulletjes van hem. En ik praat nu met HEM, niet met een vreemde. En af toe, het is wellicht inbeelding, voel ik zijn antwoord en weet ik dat hij wil dat ik de draad oppak van mijn leven. Maak ook zo'n plekje voor je kindjes. Hopelijk heb je een foto van hen en een afdruk van hun handjes en voetjes. Zet anders twee mooie beeldjes of engeltjes. Zo heb je hen elk moment van de dag bij jou en kan je met hen praten. En wees gerust, ze zijn op een prachtige plek, mijn zoon is daar ook.... Héél veel sterkte.

Destiny28, Ondanks dat ik niet weet hoelang geleden dit gebeurd is, wil ik je eerst heel veel sterkte toewensen in het rouwproces en geef je denkbeeldig een douche van liefde (love shower voor de insiders die dit misschien kennen). Ikzelf juig medium-shoppen niet echt toe en hecht zelf meer waarde aan het ontvankelijk te zijn voor een groet, of een droom, of een niet te omschrijven uniek moment. Het contact, als het er van mag komen, gebeurt op de juiste plek en de juiste tijd. Dat ik daar zo insta komt omdat er een gevaar zit in het zoeken en mogelijk zelfs afdwingen van contact, en dat is misleiding. De kans dat daardoor schade ontstaat is zeer groot. Als je echt bij de verkeerde terecht komt kan die schade in het uiterste geval tot het uiteendrijven van families leidden. Dit is het laatste waar je op zit te wachten. Mocht je ondanks dat toch een heel sterk gevoel hebben dat je een medium wilt bezoeken dan weet ik dat er goeie bestaan. Ik ben in mijn werksfeer bij het maken van documentaires wel meer dan eens met ontzettend bijzondere en integere mensen in aanraking geweest. Ze zijn er dus wel degelijk... Over je vraag 'hoe lang je dit kunt doen na het overlijden'? De beste tijd weet je zelf, daar zijn geen regels voor. Als jij je verdriet een plekje gegeven hebt en er klaar voor bent. Eerder beslist niet. Heel erg veel liefde en inzicht gewenst, en dat het juiste mag gebeuren nu.

Lieve Destiny, ook ik verloor een kind en wist vanaf de eerste dag dat het overlijden nog niet per definitie het einde betekende.. wat ik met die wetenschap en dat gevoel moest wist ik niet meteen maar ik vertrouwde erop dat de tijd het me zou leren en zo gebeurde het dat ik pas na 16 jaar bij een medium terecht kwam.. en daar geen vragen hoefde te stellen.. ik ontving daar zoveel dat vanzelf veel duidelijk werd en dat mijn gevoel over een aantal zaken duidelijk bevestigd werd. Ik wil daarmee zeggen dat er geen tijd staat voor wanneer je naar een medium moet gaan: vertrouw hierin op je gevoel en ga daarin mee... vertrouw er ook op dat je een, voor jou, juist medium zult vinden en dan komt dat vanzelf op je pad....ik heb het al zo vaak meegemaakt.. En je mag me altijd een prive bericht sturen als je met me wilt praten over je verlies...en over mijn medium ervaring.. Sterkte meid!

Allereerst: mijn oprechte deelneming met dit zware verlies. Ik kan me niet indenken hoe zoiets moet voelen voor een ouder. Ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat je wilt weten waar ze zijn, hoe het met ze is... Voor zover ik weet staat er geen tijd voor. Een kennis van mijn vriendin's overleden vader was bij een medium geweest, en die wist, zonder nog maar een woord te hebben gesproken met die kennis, een hoop te vertellen. Dat is een bewijs dat er wel degelijk échte mediums bestaan, maar wees erg kritisch, en zoek het eerst goed uit om je een hoop geld en mogelijk verdriet te besparen. Dat zal heel moeilijk voor je zijn aangezien het een teer en emotioneel iets is voor je, dus mocht je op bezoek gaan bij een medium, kun je eventueel een neutraal persoon meenemen, iemand die door eventueel bedrog kan heenprikken. Heel veel sterkte, en ik hoop dat je kan vinden wat je zoekt. Liefs