Waar ligt Zomerland?

Het wordt volgens mij in verband gebracht met het hiernamaals.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zomerland ligt niet op een plaats, maar kan worden aangeduid als een bepaalde plek in de geestelijke wereld, na het overlijden. Als je meer hierover wilt weten kun je het boek "een blik in het hiernamaals" van Jozef Rulof lezen. Daar wordt van alles uitgelegd en ik denk/hoop dat het redelijk klopt met menselijke ervaringen na de dood.

Het beste antwoord

Dit heb ik voor je gevonden:
Zomerland zou een hogere 'lichtsfeer' aan gene zijde zijn. Dit zou een soort 'tussensfeer' zijn, een 'hoger' en verder gelegen gedeelte van gene zijde.

Gene zijde is in 'lagen' of in 'gebieden' onderverdeeld. 'Zomerland' is er één van. Het zou de zgn 2de of 3de sfeer zijn. Het komt voor dat ernstig zieke mensen, die geen overlevingskansen meer hebben, of mensen in coma er al een kijkje mogen nemen. Na het overlijden komt men na het 'doorlopen' van de tussensfeer verder naar het 'licht' toe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zomerland is een buurt in de Rotterdamse wijk Groot-IJsselmonde in de deelgemeente IJsselmonde.

Toegevoegd na 2 minuten:
In Rotterdam worden relatief veel moorden gepleegd, dus je bent daar redelijk snel in het hiernamaals.
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Tja, humor he.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Valt wel mee hoor met veel?
bamibal
12 jaar geleden
Er staat "relatief veel", dus in verhouding met andere plaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep, hdbenik..in de hogere sferen..:)
Zomerland is op dezelfde plek als waar de hemel is. Heksen en wicca-aanhangers noemen de plek waar je na je dood naar toe gaat Zomerland. Een mooie plaats waar je je geliefden weer ontmoet, waar je mag uitrusten en je ervaringen verwerken.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad leuke url. "Wicca is een oeroude religie". Oh, is iets uit de jaren '60 tegenwoordig al oeroud...
Zomerland is de overgang van de 3de naar de 4de kosmische sfeer, dus van het aardse naar het volkomen geestelijke.
Het is één van de vormen van hiernamaals.
Het is vol licht en goedheid bijvoorbeeld in tegenstelling tot aan de hel.