hoe kan ik aardstralen verwijderen?

er zijn bij ons aardstralen onder het huis (of water)
hoe kun je dit verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
41.3K
Kimath
12 jaar geleden
Hoe weet je dit zo zeker?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niets is zeker, maar met een wichelroede in de woning gelopen en de klachten die wij hebben, maken het vrijwel zeker. Als ik niks doe veranderd er ook niks en als ik probeer het te verwijderen kan ik kijken hoe het gaat na verloop van tijd met de gezondheid.
niet geschoten is altijd mis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke specifieke belasting heeft de wichelroedeloper dan gemeten? Of zijn jullie zelf voor de eerste keer aan het meten geslagen?
Ik kan je verzekeren, de wichelroede slaat altijd uit als je je niet juist afstemt op hetgeen je meet - het moeilijkste bij het wichelroedelopen. Dus ik zou niet meteen alarm slaan, die wichelroede kan ook uitslaan op andere zaken (metalen leidingen - ook boven/onder, het Hartman en Curry netwerkt - overal aanwezig, verschillende voorwerpen in huis die energetisch geladen zijn, de fundamenten onder het huis, etc. etc.) Welke klachten zijn er?

Het beste antwoord

Tja, ik ben niet zo'n hemelfietser maar geloof wel dat de aarde op sommige punten meer magnetisme heeft dan op andere plekken. Als je dat aardstraling noemt, dan kan ik daar in mee gaan.
Ik ben erachter gekomen bij een kennis, dat de huisdieren elke plek in huis gebruikte om te gaan liggen. Behalve de slaapkamer. Mand daar neerzetten, hond ging er niet in.
Zou ook gaan om aardstraling. Dmv een koperen plaat op die locatie te leggen, was het opgelost. De honden gingen daar zonder problemen weer liggen en die kennis sliep weer als een roos.
Suggestie? Onzin? Wie zal het zeggen.
Maar goed, het probleem was daar opgelost, misschien ook een idee om met koperen platen aan de slag te gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor het meedenken

Andere antwoorden (6)

Aardstralen kun je niet weghalen. Net zo min als een rivier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een rivier kan je wel weghalen hoor. Ze worden immers ook gemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, dat is zo, maar onder een huis lijkt me me een beetje lastig manoeuvreren met grote kraanwagens om de boel even om te leggen. (je zou er ook een slotgracht van kunnen maken, als het een vrijstaand huis is in ieder geval, anders krijg je misschien scheve gezichten van de buren)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aarstralen (slecht nietszeggend begrip overigens, verwijzend naar een vorm van geopatische belasting) kun je wel degelijk 'omleggen'. Met het risico dat je de oorzaak van je klachten naar de ander (een buur) verlegt.
er zit nog wel een degelijk verschil tussen aardstralen en water. voor water kan je een dompelpomp gebruiken, maar voor aardstralen ligt de boel toch wel iets ingewikkelder.

Aardstralen verwijst naar een hypothetische straling, afkomstig uit de aarde, die als een soort mystiek krachtveld de aarde bedekt en invloed uitoefent op alles wat er leeft. Er zou, aldus ingewijden, sprake zijn van verschillende soorten aardstralen met elk een verschillende verklaring. Het bestaan van aardstralen wordt in de wetenschap niet aanvaard.

verwijderen van aardstralen?

Consumentenorganisaties en televisieprogramma's hebben verschillende malen verkopers ontmaskerd als oplichters. De verkoper liet dan bijvoorbeeld met de wichelroede zien dat er aardstralen door de slaapkamer liepen. Daarna plaatste hij een ontstoorder (een Poverni, beschermend kastje dat POtentiaalVERschillen NIvelleert) in de kelder. Die ontstoorder werd door de programmamakers verwijderd zonder dat de verkoper het wist. Desondanks constateerde de verkoper bij een tweede 'meting' dat de aardstralen verdwenen waren.

-----------------------------------------------------------------

Eén geopperd idee is dat er 'stralen' diep vanuit de aarde zouden kunnen komen en door ondergrondse water- of gasstromen, die als een soort lens zouden werken, scherp gebundeld zouden kunnen worden. Afgezien van de vraag van welke straling hier sprake zou zijn, is deze werking bij geen enkele straling aangetoond. Het verschijnsel is in de geofysica niet beschreven.

Een ander idee voor aardstralen wijst naar de Hartmann-netten en Currynetten die door de naamgevende personen Ernst Hartmann en Manfred Curry zijn beschreven. Deze 'netten' zijn in de geologie, met name in de geofysica, nooit beschreven.

Het bestaan van aardstralen is nooit aangetoond, noch met conventionele meetapparatuur noch met wichelroedes of andere opsporingsmethoden.

verwijderen is dus geen simpel klusje helaas....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het niet geheel verwijderen aardstralen. Maar mijn moeder heeft ms en gelooft dat aardstralen daarmee te maken hebben. Je zal een expert moeten vragen op dat gebied. Er wordt gebruik gemaakt van een piramide waar in het midden een bergcrystal hangt. Alle aardstralen komen dan naar dat punt toe volgens mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en heeft je moeder hier baat bij doordat ze minder last heeft van haar MS?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
?
Aardstralen zelf kan je niet weghalen. Maar je kunt wel het kennisgebied van Feng Shui toepassen om die energie op een gunstige manier om te buigen.

Niet voor niets hebben de tempels in China zulke rare vormen en punten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, About 44,600,000 results (0.14 seconds) voor "Feng Shui" met google. Dus ik zou zeggen: "algemene kennis".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jij hebt een snelle computer GD!!!! :)) euhm, janstip?
ben ik ook 'jullie'? want vind het zo'n breed begrip en heb echt helemaal niets met aardstralen! (wel met aardbeien, maar dat is wat anders)
Aardstralen kun je niet wegnemen omdat ze niet bestaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aardstralen kun je heel gemakkelijk weghalen.
Omdat je gelooft dat ze er zijn zonder dat dat echt aangetoond is (met een stokje rondlopen is geen aantonen) kun je dus ook heel gemakkelijk geloven dat ze er niet meer zijn.
Voer een willekeurig ritueel uit; kaarsen branden, magneten neerleggen, dansje maken, bidden... maakt niet uit. Als je er maar in gelooft zullen ze verdwijnen.