als je wilt glaasje draaien wat voor symbolen en tekens,letters heb je dan allemaal nodig?

wij willen graag glaasje draaien en weten maar voor de helft wat we nodig hebben.graag wat uitleg over de symbolen,tekens en letters die we nodig hebben.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bij glaasje draaien wordt een glas gebruikt. Dit glas staat omgekeerd op tafel. (Bij een ouijabord wordt er gebruik gemaakt van een plankje). Op de tafel liggen in een cirkel de letters van het alfabet van A tot Z, de cijfers 1 tot 10 en het woord ‘ja’ en het woord ‘nee’. Er wordt gebruik gemakt van kaartjes met letters of van scrabble letters of van papiertjes waarop de letters staan, enzovoorts. Op deze site staat nog meer informatie

Bronnen:
http://mens-en-samenleving.infonu.nl/psych...

Ik heb het vroeger als kind gedaan samen met een aantal leeftijdsgenoten. We gebruikten gewoon alle letters van het alfabet (van het scrabble spel) en de woorden "ja" en "nee". De letters legden we in de rondte en "ja" en "nee" ergens in de cirkel. Tot slot nog een simpel limonadeglas in het midden op de kop zetten je kunt beginnen. Allemaal één vinger erop leggen en een vraag stellen. Enne....het glas beweegt echt. Het is eng! Doe het niet! Ik heb er spijt van dat ik het toen gedaan heb en heb me daarna nooit meer met zoiets dergelijks bezig gehouden. Want voor mij was het ook verslavend. Op een gegeven moment gingen we steeds weer opnieuw de kelder (want daar zaten we) in om vragen te stellen. En ik weet niet hoe het kan, maar het glas beweegt dus echt. Ik geloof dus absoluut niet in geesten of wat dan ook, ik vermoed dat ons eigen onderbewustzijn een rol erbij speelt. Maar je weet eigenlijk niet wat je doet of wat je aanricht, dus ik zeg: niet doen!!

Onderstaande tekens heb je nodig. Toegevoegd na 4 minuten: Kijk wel uit, want na het glaasje draaien gebeurt het bij sommige mensen (niet bij iedereen) dat het gaat spoken in huis: voorwerpen bewegen, rare geluiden. Maar hou er ook rekening mee dat je kan gaan dénken dat het spookt, terwijl dat helemaal niet zo is. Nachtelijke geluiden klinken nou eenmaal harder als het donker is en je met spannende dingen bezig bent. Mocht je onverhoopt toch onverwachte gasten in huis hebben, raadpleeg dan iemand die er verstand van heeft om deze weer te verwijderen. Ook is het verstandig dat je van te voren informatie zoekt over wat kan en wat onverstandig is. Het liefst nog bij iemand die weet wat hij zegt of die dat welleens gedaan heeft.

Bronnen:
http://www.mysites.nl/upload2/magnetiseren...

Als je scrabble hebt thuis kun je die mss gebruiken om alle letters neer te leggen. ja en nee op een briefje schrijven, een glas. en natuurlijk het belangrijkste, de sfeer!! Lampen uit, wierookje aan kaarsen aan en allemaal in het zwart, lekker spookachtig maken . Een enge film voor of na dit alles kijken en een slaappartij erna plannen! leuk griezelavondje