welke stenen kun je samen dragen en welke absoluut niet? Wat valt onder zware ( edelstenen) en wat is lichter? wat kan wel en niet met chakrastenen?

Toegevoegd na 1 uur:
*kuch* Ja I admit, het eerste deel van de vraag roept dit soort antwoorden natuurlijk op, maar het gaat om edelstenen

Toegevoegd na 1 uur:
een verkoopster maande mij dagelijks de stenen te speoelen met water en zei dat obsidiaan, amethyst en onyx beter niet samen gedragen kunnen worden, daar dat de energiestroming zou beinvloeden, dus vandaar mijn vraag :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Kimath
12 jaar geleden
kies gewoon die je mooi bij elkaar vind passen met kleur :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik heb ze ook alleen maar gebruikt als talisman en kleur. Het is zo wie zo tijdelijk. Totdat je het zelf weer aan kunt. Zo is rood voor meer vuur en assertiviteit. Wit en paars voor spirituele groei en helderheid. Groen voor de natuur en daarmee verbonden zijn.
Elke betekenis kan je er zelf aan koppelen ala the secret. Het werkt dan ook. Als je die steen weer even voelt in je zak, dan denk je er weer aan. Na een tijd heb je het niet meer nodig. Dagelijks spoelen is ook 'programmeren' waardoor het weer zuiver wordt. Ook je 'gedachten' ala the secret.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HAHA, kristal in de bocht.... alleen al voor je toevoeging klik ik op goeie vraag, HAHA geweldig!!

Het beste antwoord

Zoek de kracht in je zelf en niet in de stenen.
Zoek de kracht in je zelf en niet in je horoscoop
Zoek de kracht in je zelf en niet in de rituelen.
Zoek de kracht in je zelf, daar vind je de antwoorden.
Pas dan kunnen de stenen voor je belangrijk worden.
Niet de stenen bepalen wat goed voor je is, dat doe je zelf.
Als je mijn antwoord begrijpt, zal je de stenen niet meer nodig hebben.
Die halte ben je dan voorbij.
Vertrouw in het licht, dat fonkelt in je leven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi antwoord Ed, dank je. Dat raakt. Mijn hart krampt er van samen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad Ed, je moet 't altijd in jezelf zoeken en niet in allerlei externe dingen. Zou wel makkelijk zijn als er externe dingen waren die het allemaal voor ons oplosten, maar zo is 't nu eenmaal niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
groeten van mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord, Ed. ALS stenen al IETS doen, komt dat uit jezelf en helemaal nergens anders vandaan.
Cryofiel
12 jaar geleden
Prima antwoord. De steen helpt slechts doordat je erin gelooft. In feite doet de steen dus niets, en doet je geloof alles. Je geloof, dat ben je zelf - en zo zijn we dan weer bij dit mooie antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nice Ed!
dikke + voor je antwoord. eigenlijk ook een voor je foto, maar die is denkbeeldig :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De foto vertelt zo veel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat vertelt 'ie dan zoal, Ed? Mooie foto wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mooi verwoord Ed!
Ik sluit me er volledig bij aan.
sommige mensen rijden langs verschillende haltes andere moeten bij diverse uitstappen om tot zich door te laten dringen waarom ze daar zijn om zo weer verder te kunnen.
succes met het vinden van je eigen kracht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Widar,
de ervaring bij het zien van de foto is voor ieder anders. Water en licht zijn de belangrijkste elementen in het leven
De golfjes zijn zo , wat we tijdens ons leven meemaken aan voor en tegenspoed.
De grote lichtbaan in het midden is ons levenspad .
De lichtsterretjes er boven is onze toekomst, onze mogelijkheden die er nog aankomen, maar je moet ze wel zien.
Het zwart er achter, is de oneindigheid, het peilloze, het duistere onbekende.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
winkey, mooi gezegd en helemaal waar!
Veel mensen vergeten tijdig uit te stappen en gaan maar door totaan een burnout.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Draag geen stenen, draag gewoon het licht, daar is alle energie die je nodig hebt, en het weegt ook nog een stuk minder!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
burnout zei je? ik ben schuldig (maar met een andere reden) :O)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mooi gezegd annig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
euca, was niet persoonlijk bedoelt hoor, nu je het zegt weet ik het weer. Annigje helemaal waar!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
<3 niks meer aan toe te voegen... IK denk dat ik dat punt inmiddels ook wel zon beetje bereikt heb.
thnx again Ed Hark de vakantieganger :D

Andere antwoorden (2)

Alle stenen kun je dragen hoor:p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, bijna alle stenen.. Steen van een hunebed kost vrij veel moeite denk ik ;-P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stukkie eraf hakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@MatthiasF, daarom vraagt ze ook SAMEN dragen. Met z'n 2 tjes draag je toch zo een mini hunebedsteentje dragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HAHAHA!!! 1 links en 1 rechts, je moet minimaal in evenwicht zijn.
zelf lijkt het me zo verstandig, voor je het weet wordt het een afdekplaat...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie de grap van Moolkeesje nu pas. De vraag kan inderdaad dubbelzinnig worden geïnterpreteerd. Grappig :)
Alle stenen incl bakstenen kan je samen dragen, dat laatste is misschien wat zwaar, omdat energiestromen niet bestaan.