Kunnen honden geesten zien?

Mijn hond kijkt heel de tijd naar een plek in de kamer, wat kan dat betekenen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Iets wat niet bestaat kun je niet zien, ook honden niet.

het zou best zo kunnen zijn maar ik zelf heb het nog nooit meegemaakt voor meer info de vraag kunnen dieren geesten zien zie1e link en het is ook op een ander forum besproken zie 2e link

zelf ben ik er van overtuigd dat honden meer zien en voelen dan wij dat vaak kunnen, hier eenervaring van mijzelf: Jaren geleden woonde ik in een flat op de 8e etage, we hadden een hond die bij ons op de kamer sliep, ik werd wakker omdat mijn hond opeens begon te grommen op het moment dat ik mijn ogen open deed liep er een zwart figuur langs mijn bed, mijn hond vloog hard grommend onder het bed en zelf dook ik van angst onder mijn dekens doordat wij op de 8e etage woonde konden het geen schaduwen van buiten zijn. In dat zelfde huis gebeurde het zelfde als wat jij aangeeft dat de hond naar een bepaald punt keek en begon te grommen. Dieren zien en horen meer dan wijzelf, en wat je niet ziet bestaat niet vind ik kort door de bocht, er zijn bv Snautzers die worden gebruikt om kanker op te sporen in het menselijk lichaam ook dat zien we niet maar eer wij het kunnen aantonen heeft deze hond het al opgespoord. groetjes

Sommige honden zijn inderdaad in staat om energieën te voelen. Het hoeft daarbij niet altijd om geesten te gaan, maar het kan wel. Je kunt het merken aan het feit dat ze ergens naar staren of ineens beginnen te blaffen. Mijn hond ziet ze ook. Mijn hond weet alleen niet wat ze ermee moet en kruipt dan gauw bij mij terwijl ze de geest toch nog blijft nakijken. Honden kunnen zeer gevoelig zijn voor dit soort dingen en zijn inderdaad in staat om geesten te zien of te voelen. Kijk ook maar naar hulphonden die epilepsie voelen aankomen bij mensen. Is misschien niet een verband, maar het geest wel aan hoe gevoelig honden kunnen zijn.

Helaas kunnen honden niet praten..... Maar, misschien omdat ze goede zintuigen hebben zien ze een vliegje? Tis maar net wat je gelooft.