Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Nee, dit zullen er heel weinig zijn. Heel soms zie ik een stukje aura en deze is dan vaak blauw. Maar dan moet ik een soort van natuurlijke en diepe verbinding hebben met de energie.

Het is niet zomaar aan te leren. In je hoofd moet er een innerlijke vebinding gemaakt worden naar je oogappel toe en een punt achter op je hoofd (waar het hoofd overgaat in de nek). Naar je 3e oog tussen je wenkbrauwen. Aura's zie je eigenlijk niet met je ogen. Je gaat voorbij dit zintuig leren kijken. Dus zien zonder te kijken en zonder de ogen.
Net zoals je soms hoort zonder geluid en gedachten die tegen je praten. En je kunt voelen zonder iets aan te raken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dikke plus!

Andere antwoorden (2)

Nee hoor. Kun je kijken tot je een ons weegt maar dan zie je nog niks. Mensen moeten daar feeling voor hebben, een gave. Ook om de kleuren te kunnen interpreteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je je ogen op 'onscherp' kunt zetten, krijg je vanzelf een soort wazige gloed om alle voorwerpen (en dus ook om mensen) heen te zien. Dat 'onscherp' zetten is een soort trucje dat je met je oogspier uithaalt. Bedoel je dat met aura's zien?
Al het andere is onbewezen en speculatief.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar niet al het onbewezen is niet waar ;) Als ik mijn ogen op onscherp stel dan word het wel wazig maar ik kan geen kleuren zien, zoals bij een aura wel het geval is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar heb ik maar een antwoord op: je bent rijk!
http://www.randi.org/site/index.php/1m-challenge.html En anders wil ik mijn 10 euro terug. Die heb ik aan jou gegeven. Dat kan ik niet bewijzen, maar daarom is het nog niet onwaar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, misschien moet je het ook wel niet willen verklaren, maar dat is weer een andere discussie :)
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing