nee, dat is nooit bewezen!
Nooit betrapt op fraude (big smile)

Tijdens zijn leven heeft Flint duizenden bezoekers verwelkomt in zijn huis in Westbourne Terrace in Londen. Zij luisterden in verbazing naar de stemmen. Na afloop van de seance waren zij in de vaste overtuiging gesproken te hebben met de geest van een overleden familielid of vriend. Het gebeurde echter ook wel dat er geen entiteit doorkwam en de aanwezigen later terug konden komen.
Geen van hen heeft Leslie in die tientallen jaren ooit op fraude weten te betrappen. De stemmen vertelden hen zaken die Flint nooit geweten kon hebben. Soms deden zich paranormale gebeurtenissen voor: b.v. een gedeeltelijke materialisatie. George Woods werd op een keer met stoel en al de lucht ingeheven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als hij als levend persoon al stemmen van overledenen kon reproduceren,zou hij het als zelf overledene al helemaal kunnen.
Wat hebben we na zijn verscheiden van de heer Flint gehoord?
Dat er niet werd aangetoond,dat hij de kluit belazerde , zegt alleen iets over de stand van de techniek tijdens zijn leven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus als hij het als levend persoon kon, dan zou hij het als overledene ook moeten kunnen?
Wat is dat voor vreemde conclusie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien had ie alles al wel bekend gemaakt hier op aarde, en had ie eindelijk zijn rust? wie zal het zeggen..... :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat waarde reistebrein, zou de conclusie van een spiritueel gelover zijn. Het moge zo ondertussen wel duidelijk zijn,dat ik niet in dergelijke verhalen geloof.
Ik niet heksje, ik word al genoeg bekritiseerd omdat ik alles wat ook maar iets met bovennatuurlijke ervaringen te maken heeft, categorisch afwijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ach, de ene wijst het af, de andere niet, en weer een ander ziet het als een mogelijke optie.
mijn reacties was niet bekritiserend bedoeld in ieder geval Moolkeesje :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de vraag komt hier weer voorbij fladderen WoolKitje (vanwege je vlinder) besef me nu pas dat dit eigenlijk helemaal geen antwoord op de vraag is. bij mijn weten is er nooit bewezen dat deze meneer Leslie de boel bedroog, en ben ook eigenlijk wel benieuwd of jij hier bewijs van kan vinden dat het anders is (meestal komt het daar toch op neer, dus laat ik eens met de deur in huis vallen) :O)
Ik ken hem niet, maar sommige mensen hebben contact met een andere wereld, de wereld van de Jinn. En hiervoor kun je beter van uit de buurt blijven... Er is meer tussen hemel en aarde. Als hij contact heeft met de Jinn kan hij echt dingen laten zien die niet van deze wereld zijn, of onverklaarbaar zijn. Ik hoop dat hij gewoon een goede truc heeft.

Tip: Blijf gewoon bezig met een Goed mens zijn en geloof in De God hopelijk zal je echte vreugde en geluk in deze wereld en de volgende wereld krijgen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wanneer heb je contact met een andere wereld? kan een andere wereld ook contact met jou hebben? is dit dan altijd de wereld van de Jinn? wie en wat is dat? waarom is het zo gevaarlijk of negatief?
kan je ook een goed mens zijn zonder dat je de De god geloofd? (en wie is DE god eigenlijk) wat is de volgende wereld? en kan ik zonder DE god niet mijn geluk en vreugde vinden? maw... je antwoord roept een paar vraagjes bij me op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit welke van de 34.000 christelijke geloven moet ik kiezen dan?
En een goed mens is natuurlijk altijd relatief, tenminste als je een beetje darwinist bent.