Mijn oude sterrenbeeld is waterman, wat is dan nu mijn nieuwe sterrenbeeld? (Ik ben geboren op 31 Januari)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huh, zijn er nieuwe sterrenbeelden?
Kimath
13 jaar geleden
ja, daar was een tijdje terug wat nieuws over. Dat er een sterrenbeeld bij was ofzo, en vanalles verschoven. Maar later maakten ze bekend dat dit alleen geld voor mensen die na 1995 (dacht ik) geboren zijn.
Cryofiel
13 jaar geleden
Nee hoor, de journalisten hebben nu pas ontdekt wat astronomen al jaren wisten: de sterrenbeelden zijn verschoven sinds de astrologen ze 6000 jaar geleden bedachten.
Kimath
13 jaar geleden
Ach ja, het boeit mij allemaal niet zoveel. Het is leuk om te lezen, maar ik geloof toch nooit in horoscopen.
Ik lees de horoscoop in de krant altijd aan het einde van de dag, om te kijken of het klopte, haha.

Antwoorden (3)

hoe bedoel je nieuwe sterrenbeeld het is en blijft gewoon waterman hoor.in de chinese dierenriem verandert hij wel maar bij ons niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar ik bedoelde juist in de nieuwe dierenriem..
Volgens het nieuwe sterrenbeeld ben jij nu een Steenbok.

http://www.nrc.nl/nieuws/2011/01/15/indeling-sterrenbeelden-op-zn-kop/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik wordt boogschutter
zondag
13 jaar geleden
Wat is dit voor een raar schema? Het sterrenbeeld Maagd duurt nu ineens 1,5 maand terwijl Schorpioen maar 4 dagen is. Dit kan nooit van z'n leven kloppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Don't shoot de messenger.
Zo ver ik weet verander je niet van sterrenbeeld. 31 januari is inderdaad waterman en valt onder het element lucht. Er zijn 4 elementen ( Vuur- Aarde-Lucht en Water).
In elk element zijn 3 gradaties Het hoofd teken het vaste teken en het beweegelijke teken. Jij bent het beweegelijke teken van lucht. Ik hoop dat je er wat aan hebt.