heb een abalone schelp gekocht. hoorde dat je er ook salie in kunt branden. maar.... hoe werkt dat?

waar koop je salie, iik neem aan gedroogde? en dan leg je het in die schelp en dan steek je het aan of zo??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja, een paar blaadjes salie en aansteken.
Het gaat dan roken.

Gebruik wel witte salie, anders slaat het op je keel.

Ik gebruik het om vieze luchtjes uit een kamer weg te halen.

Toegevoegd na 29 seconden:
Je kunt het ook gewoon op een schoteltje doen hoor ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons in de natuurvoedingswinkel kan je salie kopen. Het is vrij grof, je legt dan een klein hoopje in je schelp en steekt dat aan. Gewoon laten smeulen is het beste. De rook zuivert de ruimte waarin je het laat branden.
Kristal
13 jaar geleden
je kunt het op 2 manieren doen...
1. op de schelp met gedroogde fijngesneden bladeren.
2. gebonden salie in een kelk/vaas

salie voor versie 1 is op internet te koop en je gebruikt het zoals je het zegt!

salie voor versie 2 is ook te koop maar niet op internet!
ikzelf ga naar een winkeltje in amsterdam om deze salie te kopen.....gebonden salie bladeren,die je in een kelk of soort vaas brandt.....