Wat moet je doen als je je 'oude' sterrenbeeld op je lichaam hebt laten tatoeëren en je nu deel uitmaakt van een ander sterrenbeeld?

???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Als je echt in die sterrenbeelden gelooft, heb je wel een probleem ja.

Het beste antwoord

Je kan je nieuwe sterrenbeeld erbij laten tatoeeren, het blijven beiden jouw sterrenbeelden.
Je kan de oude ook weg laten laseren maar dat geeft vaak geen mooi resultaat.
Soms kan je de oude met een beetje creativiteit ook veranderen in de nieuwe maar dat hangt natuurlijk sterk van de vorm van de oude af.
Of de oude en de nieuwe op een mooie manier met elkaar verbinden, als de tatoeeerder goed is kan hij dat vast wel ontwerpen op basis van de oude tatoeage. Het verleden dus verbinden met het heden.
Maak er maar iets moois van ;-)
Kristal
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Die laatste optie vind ik de leukste, goeie tips :)
Cryofiel
13 jaar geleden
Die laatste is inderdaad heel mooi!
Kristal
13 jaar geleden
Dank je Cryofiel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het verleden met het heden combineren is 10 punten waard!

Andere antwoorden (5)

Hopelijk is dat geen serieus probleem, maar inderdaad, als iemand sterk genoeg in astrologie gelooft om zijn dierenriemteken op zijn lichaam te laten zetten, heeft-ie nu wel een probleem.

Eigenlijk is het vergelijkbaar met het zetten van een tattoeage met een naam waarna de relatie verbroken wordt.

Je kunt het laten staan als herinnering van een stuk van je leven (dat je tenslotte ook niet uit kunt wissen), laten veranderen in iets anders of weg laten laseren (waarbij altijd wel een litteken zichtbaar blijft).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet niets doen. Mensen die in astrologie geloven, gaan uit van de tropische dierenriem. Daarin is niets veranderd.
13 jaar geleden
Ik denk niet dat je veel hoeft te doen. Dit is een mooi voorbeeld van een beetje wind in een glas water.
Ik heb er in de grote kranten nog niets van gelezen en geloof ook echt niet dat astrologen opeens alles waar ze tot nu toe in geloofden aan de kant zetten om de Slangendrager toe te voegen aan hun assortiment.

Ik heb zo eens rond gevraagd wie er allemaal al gehoord had van de nieuwe sterrenbeelden. Ik ben gisteren zeker een man of 50 tegengekomen en ze zaten me allemaal glazig aan te staren (of meewarig... ik ben niet zo goed in het lezen van gezichtsuitdrukkingen :P)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lukt het niet de tattoo om te zetten naar een ander beeld, dan kun je (gedeeltelijk) weglasereen overwegen.
Doorgaans zijn dit niet zulke grote tattoos.
Je kunt je er ook NIET aan storen!
Dat is de minst kostbare/pijnlijke benadering.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees er trots op, je hebt nog een sterrenbeeld uit het oude tijdperk!