Als je sterrenbeeld 75 jaar lang "Taurus"is geweest,dus Stier zeg maar en het verandert door wetenschappelijk onderzoek zo maar in? zie uitleg...

Ram heeft dat ernstige consequenties, b.v. voor je liefdesleven? Of je financiele situatie? Eigenlijk voor je hele leven, ook al is dit al bijna voorbij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vraag met een knipoog!
Cryofiel
13 jaar geleden
@sgrijvvaud, nee. Iets wat al lang bekend was, maar wat de astrologen tot nu toe verborgen hebben weten te houden, is nu breed bekend geworden. Dat is, dat de astrologie al enkele duizenden jaren geen rekening houdt met de veranderende werkelijkheid om ons heen. De baan van de aarde rond de zon verandert, de stand van de aarde verandert - en daardoor veranderen de sterrenbeelden. Zo zijn de sterrenbeelden verschoven ten opzichte van hoe ze waren toen de astrologie ontstond, zo'n 6000 jaar geleden. En er is een extra sterrenbeeld bijgekomen: Slangendrager. De wetenschap heeft dat natuurlijk al lang door, maar de astrologie verschuilt zich.
Rieneke1
13 jaar geleden
ik begrijp dat je er confuus van wordt keesje, plus voor deze vraag ;)
rose
13 jaar geleden
Dat extra sterrenbeeld is natuurlijk maar een gooi, dat slaat nergens op. Er is niet een sterrenbeeld 'ontdekt'. Ik vind het wel komisch dat de preciezen zich er zo wellustig over verkneukelen. Astrologie is natuurlijk onzin, iedereen weet dat je karakter bepaald wordt door de naam van je Avatar.
rose
13 jaar geleden
Doe mij een lol en sluit de vraag niet te snel, ik ben aan het broeden...
amigo
13 jaar geleden
mooi is dat (van die avatar), ik zou die naam nl graag wijzigen maar dat mag nu niet meer (heb je toch gelijk, ik was te braaf bij het invullen daar)
rose
13 jaar geleden
Hihi, ik kan je tieten zien ;-D

Het beste antwoord

Met terugwerkende kracht worden alle oude horoscopen van de Ram wel op jou van kracht.
De vele financiele meevallers die je misliep komen alsnog jouw kant op.
Echter, ook alle financiele tegenvallers die je ontliep komen alsnog bij jou terecht, dus per definitie wordt je er weinig wijzer van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

snap je vraag niet zo goed, hoe kan je sterrenbeeld zomaar ineens veranderen?

verder als je een grensgevalletje bent zul je altijd van beide sterrenbeelden wat hebben, dus of je nou van een stier/ram naar een ram/stier gaat, doet daar niks van af.

Dus nee dat heeft geen gevolgen of veranderingen je zult altijd een grensgevalletje blijven :)
13 jaar geleden
Alleen omdat het beestje een andere naam heeft gekregen, verander jij zelf toch nog niet? Als de stand van de sterren bij je geboorte invloed heeft op jou zelf, verandert die stand zelf toch niet, alleen doordat men er een andere naam/berekening tegenaan gooit? Je leven kan je niet nog een keer onder/met een ander sterrenbeeld leven, dus dat wordt flink afzien! Of leef ermee en verheug je op je nieuwe sterrenbeeld...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, je moet je nu als een echte ram gaan gedragen anders val je tussen de wal en het schip; zelf ben ik ook al een stuk bokkiger geworden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga er een beetje van uit dat degenen die de adviezen altijd klakkeloos opvolgenden en aannamen deze 'kleine"wijziging in het concept ook probleemloos zullen aanvaarden.

Laten we voorstellen dat het 21 december 2012 officieel wordt ingevoerd dan komt alles mooi tezamen
13 jaar geleden
Ik vermoed dat je een nieuw account moet maken hier op GV...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van een andere vraag:

(http://www.goeievraag.nl/vraag/blijkbaar-bepaald-nieuw-teken-dierenriem.123900#633419}

Het antwoord van Bamibal:

"Als het gaat om sterrenbeelden/horoscopen, etc. gaat, dan houden westerse astrologen de gebruikelijke tropische dierenriem aan, die gewoon nog steeds uit 12 tekens bestaat.

http://www.astrovdm.com/KE_Dierenriem_VAT0812.htm

De siderische dierenriem bestaat uit dertien tekens en heeft dat ook altijd al gedaan. Er is dus niets opeens bijgekomen, maar men begint zich meer en meer te beseffen dat de siderische dierenriem beter overeenkomt met de werkelijke stand van de sterren dan de tropische."

Hoef ik zelf niks te verzinnen…