In het maatschappelijk verkeer zal ik zo'n beetje naar de borststreek wijzen of een hand op m'n borst leggen. Maar in werkelijkheid zou ik niet weten waar ik moest wijzen. Ik zou ook naar de kat kunnen wijzen of naar de maan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (21)

naaar mezelf?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naar mijn hart.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
naar boven
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naar een foto,
naar een spiegel..
etc.etc,
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn borstbeen, ongeveer een handlengte onder mijn kin als ik vooruit kijk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naar de spiegel voor me
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op mijn borst
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
`naar jezelf
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naar de cover van Gay Pride Magazine.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je het bij een foto zegt, dan wijs je naar jezelf op die foto.

Als je het in het taalgebruik hebt over "ik", dan wijs je niet want je staat er zelf bij.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eén vinger naar jezelf en vier andere vingers naar de persoon of de personen tegenover jou. Dus het deculpabiliseren van jezelf. Het is altijd de fout van de anderen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het zelfbewustzijn van een lichaam zetelt op de borst in het kuiltje...
Vraag het een kind en je ziet het gebaar waar het naar toe wijst... Heel simpel...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
naar degene aan wie ik het vertel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naar:
- een foto
- mezelf in de spiegel
- mezelf
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
op mijn borst
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik 1 plek van mijn lichaam over moest houden die vervolgens getransplanteerd zou worden in een ander lichaam waarin ik wel weer "mezelf"moest zijn: mijn brein
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naar mijn moeder en vader tegelijk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik wijs met mijn hand gebald en met alleen mijn duim er uitstekend op mijn borstbeen