Een vraag over tarot...

Als ik de vraag stel over hoe ik nu in het leven sta,en ik trek de aas van zwaarden,de staven 4 en de kelken 9(ik trek drie kaarten voor alles)

Wat zegt dat dan?(ik heb mijn eigen interpretatie maar ik hoor graag andere mensen hun uitleg die ook met tarot werken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Aas van Zwaarden: Heldere beslissingen, verstand
Vier van Staven: Goede voltooiing/afronding
Negen van Kelken: Vreugde en geluk

Je staat dus erg goed in het leven!

Doordat je nu heldere beslissingen kan nemen, kun je zaken goed afronden. Dat zorgt voor vreugde en geluk in je leven!

Dit is een erg globale beschrijven, maar hier komt het wel op neer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik weet niet wat het betekend, maar ik heb wel eens iets gelezen over tarot...

Dat is wanneer die kaarten voor je liggen, je er naar gaat staren en je als het ware in trans komt, waardoor die kaarten werkelijk tot leven komen. Ze je een verhaal vertellen in beelden/visioenen.

Dus ga eens staren en laat jezelf door die kaarten in trans brengen... Wat krijg je te zien voor een tafereel en welke relatie leg je hiermee naar jezelf toe?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij elke soort tarot kaarten krijg je een beschrijving erbij met de betekenis van de kaarten .
Ga naar een winkel waar ze die tarot kaarten verkopen en probeer de beschrijving erbij te krijgen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt iets ingewikkelder dan dat, die 3 specifieke kaarten in deze combinatie heeft weer een andere betekenis dan als je 2 van die kaarten met een andere kaart trekt.
Ik kan niet goed antwoord geven omdat ik niet alle feiten heb, maar de aas van zwaarden is een kaart die iets onafwendbaars inhoud. Meestal houd het in dat je zult veranderen, of een verdiende beloning krijgt.
Staven 4 staat voor romantiek, harmonie en rust (maar ondersteboven is deze kaart altijd negetief) Deze kaart brengt succes en beloningen. Ondersteboven zal het je zelfvertrouwen ondermijnen.
Kelken 9 De kaart van de materiële wensen, staat voor vervulling van wensen, emotionele stabiliteit, goede gezondheid en gulheid. Ondersteboven misplaatst vertrouwen.

Ik kan eruit opmaken dat je stabiel in het leven staat, een goede keuze hebt gemaakt en je beloont wordt door hard te werken.
(Al heb ik geen idee of dit klopt natuurlijk ;))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hier een boekje liggen, met verklaringen per kaart.
Mijn conclusie is (althans, dat maak ik er van) dat je wilt feesten.
Misschien wel leuk om zo'n boekje aan te schaffen.
Er zijn ook programma's voor
bv op http://www.dijkwel.com/

Echter, een boekje is leuker.
Zelf doe ik er niet veel mee, hooguit 1 keer per jaar trek ik voor een aantal mensen 1 kaart. (ze zijn er dan niet bij overigens) Ik stel dan geen letterlijke vraag, maar concentreer me alleen maar op de persoon en op de situatie.
Blijft wel een beetje vaag allemaal, maar het intepreteren kan erg verhelderend werken, Ook is het wel gezellig om het een keer in gezelschap te doen, levert vaak bijzonder gezellige avonden op.
Mijn advies is wel, hou het luchtig.