staat de eindtijd ook in de koran beschreven op een soortgelijke manier als in het bijbelboek de openbaringen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Religie

Het beste antwoord

Voor zulke vragen moet je bij kenners zijn.
Ik heb eens rondgekeken, ook in de Koran staat ets dergelijks.
Kijk zelf maar eens:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=130224
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb niet veel verstand van de bijbel maar is dat niet dat Jezus terugkomt en dan 40 jaar gaat regeren voordat de wereld vergaat?

Als dat zo is staat dat ook in de Koran beschreven. Jezus komt terug, regeert 40 jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo ver ik weet ; de wereld vergaat ooit, staat in de koran. Alleen wanneer? Dat weet alleen god (als je gelovig bent).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de eindtijs staat niet in de koran;
maar er staat wel dat het ooit zal komen.

je kunt ook gratis boeken bestellen over de koran enz. in het nederlands

ik zal de link eens zoeken..

Toegevoegd na 23 minuten:
je moet een e-mail sturen met de boek die je wil (de koran) (mss moet je ook de adres geven?)
sabekx@yahoo.com