Is het haram om je moslima vriendin een knuffel te geven?

mag je je vriendin die zelf ook moslim is in de islam haar een knuffel geven wanneer je haar tegen komt?

3 jaar geleden
in: Overig
11.4K
Amadea
3 jaar geleden
Het is belangrijk om de hygiëneregels goed te volgen om de verspreiding van het virus te stoppen. De Islam legt een stevige basis voor het indammen van de verspreiding van besmettelijke ziekten. Het is in deze coronatijd wel degelijk haram om een medemens een knuffel te geven.

Antwoorden (1)

Als je een man bent en je bent geen familie, dan hoort het niet.
Dus dan is het haram.
Maar persoonlijk vind ik het prima, als je er geen verkeerde bedoelingen mee hebt.
Toegevoegd op 14 september 2020 19:29: tekst