Wanneer paus Johannes Paulus II in een vreemd land voet op de grond zette, kuste hij altijd eerst de grond om zijn respect voor dat land te tonen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Een eerbetoon en resect laten zien aan zijn gastland omdat ze hem ontvangen willen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij heeft vliegangst en is blij dat hij weer veilig beneden is.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
WAHAAHA
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan niet plussen, iemand heeft met mijn account "onevenredig veel" gestemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kan dat nou, dirkvdbroek?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb automatisch inloggen aanstaan op mijn laptop.
Het is slechts een uiting van liefde en respect voor het land en zijn bevolking.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij meet de temperatuur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dubbele betekenis afhankelijk van de vliegtuigmaatschappij maar sowieso uit respect en misschien wel uit een soort van zegening aan dat land.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat hij geen vrouw heeft.
En... hij wil natuurlijk laten zien hoeveel hij van dat land houdt. Als hij in NL komt zal het dus een heel vlugtige kus zijn.