Wat is er gebeurd met de groepen die zich in december terugtrokken vanwege het einde van de wereld"?

Eind 2012 trokken diverse groepen zich terug op bepaalde plekken om daar het einde van de wereld af te wachten, dat op 21 december zou plaatsvinden. Sommige groepen geloofden dat zij, indien ze zich op een bepaalde plek zouden bevinden, zouden worden gered.

Eén van die groepen zat op een berg in Frankrijk, als ik mij goed herinner.

Wat is er nu gebeurd met die groepen, met name met de groep in Frankrijk? Bestaat die groep nog? Verwachten ze nog steeds dat de wereld binnenkort zal vergaan?

11 jaar geleden
in: Religie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze hadden in ieder geval geen ongelijk, op die plekken is de wereld niet vergaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha ja zo kun je het ook zien!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze zijn gered, daarna zijn de groepen versplintert en leven ze elk weer hun eigen leven.

Antwoorden (2)

Het zal je misschien verbazen, maar die zijn gewoon doorgegaan met hun leven, een ervaring rijker en een illusie armer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Na de eerste mentale schok een beetje te hebben verwerkt, zijn sommigen zijn inderdaad terug naar huis gegaan. Daar zullen ze simpelweg hun leven weer opgepakt hebben en verder gegaan zijn.
Anderen, die extreem geloofden in de voorspelling, zijn verder gaan zoeken naar verklaringen, omdat ze het niet konden geloven. Er zijn inmiddels weer nieuwe berekeningen (?) gemaakt waaruit zou blijken dat de wereld pas deze Mei ten onder gaat.. Geloof de 16e.
Hoorde van een kennis dat er ook nog steeds mensen in Frankrijk zitten, in afwachting van de volgende ramp.