Hoeveel volgers heeft "the Church of the Flying Spaghetti Monster"?

the Church of the Flying Spaghetti Monster - http://www.venganza.org/

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Religie
2.3K

Antwoorden (7)

Te weinig gezien het niveau van antwoorden op de stormloop van religieus getinte vragen de laatste dagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooral die religieus getinte vragen die slecht gecamoufleerde pogingen zijn om GV'ers te bekeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen weet dat GV een broeinest is van ketterse gedachten die met vuur en zwaard bestreden moet worden! Toch???
Volgens de kerk zelf: miljoenen, zo niet duizenden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals SuzieQ al opmerkt volgens de kerk zelf: miljoenen, zo niet duizenden.

Het zou mij niet verbazen als het er meer dan drie zijn.

Maar ik kan mij ook vergissen...
14 jaar geleden
Ik denk ongeveer even veel als het Discordianisme. All hail discordia!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vermoed dat het deel van de mensheid dat zich overtuigd atheist noemt ( schattingen liggen tussen de 15 en 2%) deze kerk zal waarderen omdat het een parodie is op religie. Maar atheisten zullen zich nooit 'volgeling' noemen, omdat het 'blindelings volgen' van een geloof nou net datgene is wat het onderscheidt maakt tussen een kerkganger en een atheist.

Uiteindelijk zijn er dus geen volgelingen, maar wel een heleboel sympatisanten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het Evangelie van het Vliegende Spaghetti Monster in m'n boekenkast zitten, maar zou mezelf er geen volgeling van noemen.

Ik vind de Church of the Subgenius overtuigender.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In elk geval heeft Hyves: The Church of the Flying Spaghetti Monster afdeling Boxtel 11 leden ;)