In Belgie heb je de EJV maar zijn er in Nederland op landelijk niveau ook Jeugdbonden/verenigingen die gericht zijn op Evangelische Christenen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Religie
1K

Het beste antwoord

Youth for Christ is er, Jeugd met een Opdracht (ook wel Youth with a Mission), en de Navigators. Ook zijn er net als vroeger nog altijd plaatsen waar C.J.V.'s actief zijn, Christelijke Jeugd Verenigingen, maar die zijn meer van de behoudende protestantse kerken. Evangelische jongeren kunnen zich daar ook prima bij thuis voelen.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
YfC ben ik bekend mee, Navigators is idd een landelijk dekkende studentenvereniging. Bedankt voor de informatie!

Andere antwoorden (2)

11 jaar geleden
een jaar of 10 geleden had je de NBJB (nederlands baptisten jeugd bond) misschien bestaat het nog.