Wat zijn sharia strijders precies, en wat voor invloed kunnen zij hebben op islam jongeren in Belgie en Nederland ?

http://www.youtube.com/watch?v=nD8SqBj9PaY

http://www.youtube.com/watch?v=wIHnTJs10jI

http://www.youtube.com/watch?v=HyLhuWcwRqk&feature=related

Vinden anderdsenkende moslims het tercht dat sommige burgers zich zorgen te maken ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Religie
1.2K

Het beste antwoord

Deze mensen proberen ons angst aan te jagen. En hoe meer aandacht eraan wordt gegeven, hoe meer kans dat ze groeien.
Dus laten we hopen dat de overheid hun werk doen en mensen die onze democratie bedreigen, de deur uitzetten!
Als ik een gast heb dit in mijn huis logeert en te eten en te drinken krijgt en hij gaat mij op zo'n manier bedreigen, weet ik het goed gemaakt...!

Toegevoegd na 3 minuten:
Vermoedelijk proberen ze jongeren te beinvloeden, pubers zijn nu eenmaal sterk beinvloedbaar.
Maar niet alle moslims denken er op de manier over zoals in de filmpjes. Laten we dat voor ogen houden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mieke2 dankjewel voor je antwoord, ook appeltje bedankt. Ik weet dat niet alle moslims op dezelfde manier denken, en zoals je zegt, laten we hopen dat de politie hun werk doet.

Andere antwoorden (1)

Sharia-strijders willen de Sharia invoeren.
Indien Sharia-aanhangers overtuigend zijn, kunnen zij andere mensen overhalen tot toetreding van hun groepering.
Ik maak me geen grote zorgen over de invloed die zij hebben in Belgie en Nederland. Al vind ik wel dat deze groeperingen goed in de gaten gehouden moeten worden. Een situatie zoals in Nigeria met Boko Haram is zeer onwenselijk.