Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer komt het laatste oordeel? En wat houdt deze dan volgens jullie in?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Religie
713

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ni 1212 dan vallen de Russen binnen en begint de atoomoorlog. Dit is het begin van het einde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
(Sorry, ik kan het niet laten) Dat heb ik dan zeker gemist tijdens geschiedenisles: Russische atoombommen in de middeleeuwen.

Andere antwoorden (7)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het laatste oordeel vel je zelf. Wanneer het licht definitief uitgaat en je vlak daarvoor je leven voorbij ziet flitsen zul je zelf moeten uitmaken of je je tijd hier op aarde goed hebt besteed. Is het antwoord "nee", pech voor jou want de zandloper is dan inmiddels leeg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik geloof steeds meer dat het laatste oordeel al in gang gezet is. Er is immers zoveel leed in de wereld dat je er volgens mij niet omheen komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deze komt als een dief in de nacht, en wij weten niet wanneer dat is. Alle mensen zullen rechtvaardig geoordeeld of veroordeeld worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er komt geen laatste oordeel.
Dood is dood, weg is weg.
Geen god dus geen oordeel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je je er druk over maakt dan ben je (al) half op de goede weg...bekeer! Geef je leven aan je Schepper!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op het moment van sterven. Hoe men er op dat moment spiritueel voorstaat, dat bepaalt welke weg verder gevolgd moet worden om uiteindelijk bevrijd te geraken van de fascinaties door de wereld. Dit is steeds weer het laatste oordeel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding