Wanneer komt het laatste oordeel? En wat houdt deze dan volgens jullie in?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Religie

Het beste antwoord

Ni 1212 dan vallen de Russen binnen en begint de atoomoorlog. Dit is het begin van het einde.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
(Sorry, ik kan het niet laten) Dat heb ik dan zeker gemist tijdens geschiedenisles: Russische atoombommen in de middeleeuwen.

Andere antwoorden (7)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het laatste oordeel vel je zelf. Wanneer het licht definitief uitgaat en je vlak daarvoor je leven voorbij ziet flitsen zul je zelf moeten uitmaken of je je tijd hier op aarde goed hebt besteed. Is het antwoord "nee", pech voor jou want de zandloper is dan inmiddels leeg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik geloof steeds meer dat het laatste oordeel al in gang gezet is. Er is immers zoveel leed in de wereld dat je er volgens mij niet omheen komt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deze komt als een dief in de nacht, en wij weten niet wanneer dat is. Alle mensen zullen rechtvaardig geoordeeld of veroordeeld worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er komt geen laatste oordeel.
Dood is dood, weg is weg.
Geen god dus geen oordeel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je je er druk over maakt dan ben je (al) half op de goede weg...bekeer! Geef je leven aan je Schepper!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op het moment van sterven. Hoe men er op dat moment spiritueel voorstaat, dat bepaalt welke weg verder gevolgd moet worden om uiteindelijk bevrijd te geraken van de fascinaties door de wereld. Dit is steeds weer het laatste oordeel.