Ik ben niet op de hoogte van het gehele assortiment, maar vermoed dat je iets dergelijks wel kunt krijgen bij de Blauwe Maan. Op de webwinkel zie ik zo niets, maar in de winkel zelf hebben ze natuurlijk veel meer, is behoorlijk veel expertise aanwezig, en kunnen ze het vermoedelijk zelfs wel voor je bestellen.

(Begin van de Korte Hengelose Straat in Enschede)

Toegevoegd na 2 minuten:
In die zelfde straat maak je trouwens ook goede kansen bij Molletje en de Wereldwinkel).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

in amsterdam in de hoofdstraat, daar zit een klein boeddhistisch winkeltje waar ze zulke dingen verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een boeddhistische gebedsketting noemen ze ook wel een Mala en ze bestaan uit 108 kralen.
Het wordt gebruikt voor het reciteren of zingen van mantras. Het getal 108 is het ideale getal voor alle doeleinden. Het is belangrijk dat onze gedachten zuiver zijn tijdend het reciteren of zingen van de mantra. Mantra is het praktische gebruik van geheime krachten, die ons vooruit helpen. Mantra is een verzameling van letters uit het alfabet. Het effect wordt bereikt door de herhaling van de mantra, dit wordt dieper naarmate men langer reciteert. Van wezenlijk belang is de klank die wordt voortgebracht bij het reciteren.
Deze klank produceert en creeert een unieke spirituele indruk in de persoon die reciteert. Er wordt gezegd dat een mantra als een mens is, men dient verschillende stadia te doorlopen voordat het werkelijke effect wordt bereikt, "Zuivering van mentale indrukken". Er zijn verscheidene mantras die hun potentieele kracht in zichzelf hebben, deze mantras dienen niet overgedragen te worden door een meester. Deze mantras zijn de zogenoemde "Siddha Mantras".
De male is o.a. te koop bij spirituelewinkel.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de new age winkel en bij sommige wereldwinkels
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hummes in Rijswijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Shambhala-centrum Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij, in de wereld winkel! Alle wereldwinkels kopen zelf hun producten in dus verschilt het enorm per winkel, maar ik denk dat elke wereldwinkel er wel een zou kunnen bestellen. Koop het aub bij een wereldwinkel, dan help je de wereld een stukje beter te worden.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom help je de wereld een stukje beter te worden, hoe dan? hoe wordt dat zoveel beter als ik perse daar die ketting koop?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
missie van de wereld winkel: “De Wereldwinkel verkoopt originele cadeaus en eerlijke levensmiddelen uit andere culturen. Onze producten zijn gemaakt met respect voor mens en milieu. Omdat de producenten - zoals zilversmeden, pottenbakkers en koffieboeren - er een rechtvaardige prijs voor krijgen, kunnen ze een menswaardig bestaan opbouwen”.