Waarom dient een boeddha beeld met het gezicht naar de deur geplaatst te worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Religie
8K

Het beste antwoord

Volgens http://feng-shui.lovetoknow.com/Feng_Shui_Buddha_Location is het:

==================
The Most Auspicious Feng Shui Buddha Location

The feng shui Buddha location can vary, but some are more auspicious than others are. Here's a closer look at where to place the Buddha:
Facing the main door: Many feng shui consultants recommend placing the Buddha opposite the main front door of a home, on a table, that is about thirty inches in height. This location allows Buddha to interact with the chi coming in from the door. From this position, he can neutralize the chi, and make it lucky.
In the living room: Buddha is also quite comfortable in the living room. The best position for Buddha in the living room is facing towards the front door.

(... ... ...)
==================

Dus omdat de Boeddha dan de chi die door de deur naar binnen komt rechtstreeks kan opvangen en bewerken voor geluk.

Ik persoonlijk zet 'm altijd 43 tot 49 graden scheef (afhankelijk van de maanstand) met een keukenmagneet die op aardstralen werkt vast onderop mijn verwarmingsketel... Dat zorgt via telepathie dat ik meer Chi krijg voor The Sims spelen... Hoop ik althans :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je er maar in gelooft.

Andere antwoorden (1)

boeddha hoeft niet met zijn gezicht naar de deur. dat is de yogiman. die moet je regelmatig wrijven en naar de deur plaatsen. het brengt geluk.