Ik citeer even van de website welke ik vermeld bij "bron":

Het doel van de organisatie was en is de terugkeer naar het Groot-Islamitische Rijk. Het Westen wordt als de vijand beschouwd, omdat het de Arabische wereld bezet en met haar cultuur een bedreiging vormt voor de Arabische cultuur. Om haar doel te bereiken meent de organisatie dat educatie en informatie de belangrijkste middelen zijn. Daarnaast moet liefdadigheidswerk worden verricht ten behoeve van de gemeenschap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heel simpel: broederlijk met elkaar omgaan, voor elkaar klaarstaan als de een je nodig heeft. En alle andere dingen die bij het broederlijk zijn hoort.

Is niets engs aan, het is geen fundamentalistische groep moslims ofzo, nee, het is de moslimgemeenschap en hoe die met elkaar om moet gaan.