Bestaat de volledige Bijbel op digitale versie??

Hoe kan ik aan een volledige digitale versie van de Bijbel in NBV komen?En wat gaat me dat kosten dan?Liefst mp3 formaat.Of E-book (voor mijn laptop).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Religie

Het beste antwoord

Hier heb je verschillende Bijbelvertalingen naast elkaar:

http://www.biblija.net/biblija.cgi?lang=nl

Hier kan je hem downloaden als mp3:

http://www.jw.org/index.html?option=QrYQZRQVNlVlYR

(suggestie :begin bij Mattheus)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Biblija.net gebruik ik ook regelmatig. Mijn tip zou trouwens zijn om gewoon te beginnen bij Genesis. Of telt het oude testament niet mee?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veelal blijven mensen steken in de eindeloze opsomming van de geslachtslijsten.
Mensen zien er het nut niet van in.
Wanneer je door de Griekse geschriften heen bent,(door u genoemd NT) dan heb je al meer dan honderd verwijzingen tegengekomen ,naar de wet en de profeten.
Je bent al een beetje voorbereid zou ik zeggen.
De bijbel is één geheel ,alles heeft zijn onmisbare waarde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach, die geslachtslijsten daar kun je gewoon langs 'scannen'. En bij die verwijzingen naar de wet en de profeten lijkt het me handig als je weet wélke wet, en wát die profeten dan gezegd hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou juist beginnen in het Nieuwe Testament. Lezen over het leven van Jezus en wat Hij gedaan heeft voor jou persoonlijk :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb via jou de bijbel gedownload op mijn laptop!Nu maar sparen voor een 16gb mp4 speler zodat ik het luisteren kan (want op laptop klinkt het erg zacht voor mijn oren).

Andere antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
BEDANKT ik ga meteen ff kijken!