ik ben begonnen aan de uitnodiging voor het vormselfeest van mijn dochter louise wie help mij zit vast de tekst wil niet lukken helllllp

de voorkant is super gelukt een foto bewerkt in tekening heel mooi heb er de foto bij het bericht gevoegd maar dan de tekst in mei is het vormsel en de dag erna een feest eerst receptie en dan de familie en goede vrienden voor een BBQ wel iets leuks iets tof niet zo klassiek van heb mijn vormsel gedaan en geef een feest help help help alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Religie

Antwoorden (1)

De Heilige Geest wordt vaak geassocieerd met vuur, licht, wind en kracht. Een bbq lijkt dan ook wel heel toepasselijk om e.e.a. te vieren!

Hier een suggestie voor je uitnodigingstekst.

*persoonlijke aanhef*

Het Heilig Vormsel is in deze tijd niet altijd een voor de hand liggende keuze voor een puber. Daarom vind ik het Vormsel van Louise een gebeurtenis om met elkaar te vieren.
Daar wil ik je (jullie) graag bij uitnodigen.

We vieren het op ...datum.... (na de kerkdienst?)
bij ...... te .......om ..... uur en vinden het geweldig leuk als je (jullie) er bij kunt (kunnen) zijn.