Is een voetmassage tijdens film kijken of gamen als maten onder elkaar chill of raar?

Ik vroeg me af of jullie het raar of chill vonden als je als vrienden afspreekt om te chillen. Bijvoorbeeld gamen of film kijken en dat je dan een voetmassage krijgt van een maatje van je, dit alles zonder verdere bedoelingen. Is het chill of gestoord?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (2)

Gestoord, niet sociaal geaccepteerd. Tenzij je een verliefd koppel bent.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Gestoord als vrienden elkaar een voetmassage geven? Damn... Ik zou zeggen ik ga wel vast buiten staan voor het dwangbuis, want dan mogen ze mij als eerste ophalen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik las (en gok dat jjjgroot bedoelde): Gestoord niet, (eerder) niet sociaal geaccepteerd. En dat er een niet weggevallen is.
Utrecht
7 jaar geleden
Inderdaad MrTomaat!
"Raar" is aan eenieder om zelf te beoordelen. Het voordeel van thuis afspreken is dat er niemand ook maar ene zier te maken heeft met wat jullie doen.

Als jullie graag voetmassages geven of te krijgen dan kunnen jullie dat doen. Er zijn genoeg mannen die dat professioneel de hele dag door bij andere mannen doen, dus het lijkt me prima acceptabel wat dat betreft.

En ook al zouden er wel "bijbedoelingen" zijn, wat dan nog? Vrienden moet je een beetje verwennen, of dat nou is met een lekkere frikandel speciaal met curry en uitjes, een voetmassage of voor mijn part orale seks moet je lekker helemaal zelf bepalen, daar ben je vrienden voor.

Maar als je vraag is "ben je homo als je elkaar voetmassages geeft": och, ik heb wel eens een hond met kramp in z'n pootje een soort voetmassage gegeven, ik heb mijn moeder voetmassages gegeven en ik heb zelfs de nieuwe vriend van mijn ex wel eens zijn kuiten gemasseerd. Wat zegt dat allemaal over mijn voorkeuren?