Mag ik als 26 jarige man een hotel kamer huren om sex te hebben met een meid van 18 jaar?

een jaar geleden
in: Relaties
5.8K
ronron1212
een jaar geleden
Meid? Jonge vrouw bedoel je knul
Pieterke
een jaar geleden
Meid? Zo spreek je toch niet over een meisje/jonge vrouw? Dat klinkt niet erg respectvol.

Antwoorden (3)

Ja, mits met wederzijds goedvinden.
een jaar geleden
Dat hangt er van af: veel hotels verbieden prostitutie, of kamerverhuur die de schijn van prostitutie oproept. Hotels zijn hiertoe verplicht, en zullen bv daarom iig de identiteit van zowel jouzelf als je sexpartner controleren.
een jaar geleden
ronron1212
een jaar geleden
@tinus1969 en hoe weten ze dat dan dat je voor sex komt en niet gewoon zo maar?
tinus1969
een jaar geleden
@ronron1212, als je doorklikt worden er iig complete trainingen aangeboden. Maar een paar verdachte factoren kun je zelf wel bedenken.
tinus1969
een jaar geleden
Zie ook bv https://assets.amsterdam.nl/publish/pages/990542/tips_voorkomen_misstanden_hotel_voor_werknemers_wrt.pdf
ronron1212
een jaar geleden
@tinus1969 als alle gegevens kloppen is er niets aan de hand dus waar jij in je link naar verwijst is criminaliteit dus ongewenste activiteiten. lees je link nog maar eens goed
tinus1969
een jaar geleden
Dan moeten de gegevens NA CONTROLE wel kloppen, Ronron1212. En ik lees niet dat er niets aan de hand is als de gegevens kloppen - maar een controle op gegevens de kans kleiner maakt, omdat overlastgevers en mensenhandelaars nu eenmaal liever anoniem blijven.
Ja dat mag, zolang dat

1. Ongedwongen is.
2. In bepaalde gemeentes onbetaald is. Sommige gemeentes verbieden betaalde seks in verhuurde verblijven via de APV.

Als jij ongedwongen, onbetaalde seks hebt in een hotel dan mag dat.

===

Meer over betaald.
De wetgeving is hier wat lastig.
-Een prostituee mag een hotelkamer niet als werkplek gebruiken.
-Een persoon die een hotelkamer huurt mag wel een prostituee bestellen.
https://ver-nieuws.nl/2020/09/21/hotel-prostitutie/

"
Een hotel waar men een werkplek wil verhuren aan een sekswerker moet maar een vergunning aanvragen als seksinrichting. Anders is het een illegale activiteit. En als het hotel-personeel een leuke bijverdienste heeft aan de bemiddeling van de sekswerker, dan is dat ook de verantwoordelijkheid van het hotel-bedrijf.

Maar een hotelgast die een dame uitnodigt op de kamer (commercieel of niet) is een privézaak. Wel kan een hotel bezwaar hebben vanwege het gebruik. Wettelijk is dat seks-contact géén beletsel.
"
een jaar geleden