Een meisje heeft me ja gezegd op een date... wat nu?

Ik heb een paar dagen geleden op Ping (soort msn) gevraagd of ze met mij op een date wou ergens naartoe...
Ze zei toen: Misschien ;) , wat meestal een ja betekend...
Maar ze nodigde me uit om met haar en nog 2 vriendinnen mee te gaan naar het dorp vlakbij, ik zei: ja, natuurlijk! Leuk! en toen zei zij: het is wel met 2 vriendinnen, is dat erg... en toen zei ik met mijn sukkelige kop van nee, maar eigenlijk wil ik gewoon alleen bij haar zijn. Hebben jullie advies over hoe ik dit op moet lossen?

Dankjullie wel,
Laurens

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Relaties
2.5K

Antwoorden (6)

Ga gewoon gezellig mee. Maak kennis met die vriendinnen (als je ze nog niet kent) en laat je van je sociale kant zien.

Misschien dat je dan een latere keer alleen met haar kan gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze weet dat jij haar vriendinnen aardig vind, dan vind je zou ook weer wat meer aardig. Probeer vooral bij dat ene meisje in de buurt te blijven. Als die andere meiden beginnen te giechelen of te roddelen, gewoon niks van aan trekken. Zorg dat je het leuk hebt, en houd het gezellig. Veel succes ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je scoort heel veel punten als haar vriendinnen je ook leuk vinden. Ik zeg: vooral meegaan en heb een leuke tijd! Je kans om dan of daarna nog eens met haar alleen te zijn, wordt stukken groter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een date met 3 meisjes!! Geluksvogel!
Dat zou denk ik je instelling moeten zijn, als je met zijn vieren op stap gaat. Ik zou niet proberen om het meisje waar je verliefd op bent te "claimen".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaan! En een lol dat jullie gaan hebben! Hou het gezellig en algemeen. Een uurtje is toch wel op te brengen? Misschien wil het meisje erg graag maar durft ze (nog) niet alleen.

Ze staan natuurlijk giegelig en afwachtend op je te wachten. Gelijk een stoere binnenkomer van jou: Wow, drie ladies voor mij. Daar ga ik van genieten! Dan voelt niemand zich achtergesteld en zullen ze het alledrie leuk vinden dat je er bij bent.

Maak een paar leuke opmerkingen tijdens die meeting. En vraag belangstellend naar alledrie over school/werk/hobby's/vakantie.

Bij het afscheid nemen maak je er gewoon een grapje van: meiden, het is niet mijn gewoonte om drie dates tegelijk te hebben, dus voortaan hou ik het bij één! En dan kijk je je favoriete meisje aan en zeg je : ik bel je of ik mail je!

Hey,veel plezier. Gaat lukken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien wil ze gewoon heel graag weten wat haar vriendinnen van jou vinden en als zij jou "goedkeuren" komt er vast een vervolgdate :-). Gewoon meegaan dus, als jij gewoon aardig tegen het groepje bent, dus niet sippen omdat je niet met haar alleen bent, dan komt het vast allemaal in orde!