horen bloemen en ringen bij een geregistreerd partner schap?

als je een geregistreerd partnerschap aangaat ,staat gelijk als het huwelijk, is het gebruikelijk om dan ook bloemen en ringen te doen

5 jaar geleden
in: Huwelijk
11.2K

Antwoorden (2)

Dat is helemaal aan jezelf. Ik ken ook mensen die na de registratie met de getuigen een kop koffie zijn gaan drinken en dat was het dan. Maar als je het zelf groter wil maken, dan staat dat je uiteraard vrij.
5 jaar geleden
Wat er gebruikelijk is aan bloemen weet ik niet (een huwelijk zonder bloemen kan ook prima). Ringen worden inderdaadook bij een partnerschap vaak gebruikt, maar dat is uiteindelijk helemaal aan jezelf. Ik ken ook mensen die hun partnerschap met een halsketting in plaats van ringen bezegelden, of helemaal zonder sieraad. Het is jullie feest, jullie budget, en wat jullie er van willen maken. Juridisch is alleen de handtekening van belang.